Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Доповнена реальність як засіб реалізації дистанційного навчання в умовах карантину

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, В. В.
dc.contributor.author Єчкало, Ю. В.
dc.contributor.author Тарадуда, А. С.
dc.contributor.author Стеблівець, І. П.
dc.date.accessioned 2020-06-19T06:07:15Z
dc.date.available 2020-06-19T06:07:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Доповнена реальність як засіб реалізації дистанційного навчання в умовах карантину / В. В. Ткачук, Ю. В. Єчкало, А. С. Тарадуда, І. П. Стеблівець // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація", 2020. – Вип. 22 (4). – С. 43-53. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29833
dc.description.abstract Сучасні технології мають ряд можливостей до візуалізації та віртуалізації реальних об’єктів. Провідною технологією у цій галузі є доповнена реальність, що наближає дистанційний освітній процес до традиційного, надаючи можливості проведення лабораторних та практичних робіт у будь-якому місці та у будь-який час. Актуальність переходу на дистанційне навчання зазначена у нормативних документах, згідно з якими карантинні заходи передбачають заборону відвідування закладів освіти здобувачами. ua
dc.description.abstract Modern technologies possess a number of visualization and virtualization tools applied to reallife objects. Augmented reality is a major technology in this field making distance training similar to the traditional one through providing opportunities to conduct laboratory and practical works anywhere and anytime. The urgency of transition to distance training is indicated in normative acts, according to which the quarantine measures provide the prohibition to attend the universities by students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; ТОВ "Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація" ua
dc.subject доповнена реальність ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject карантин ua
dc.subject мобільний додаток Electricity AR ua
dc.subject augmented reality ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject quarantine ua
dc.subject mobile application Electricity AR ua
dc.subject.classification 004.057.5:[378:004.9] ua
dc.title Доповнена реальність як засіб реалізації дистанційного навчання в умовах карантину ua
dc.title.alternative Augmented reality as a distance learning tool under quarantine conditions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу