Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ефективність розробленого змісту у поліпшенні показників рухової активності учнів старшої школи в процесі фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сцісловський, С. В.
dc.date.accessioned 2020-06-18T05:17:55Z
dc.date.available 2020-06-18T05:17:55Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сцісловський С. В. Ефективність розробленого змісту у поліпшенні показників рухової активності учнів старшої школи в процесі фізичного виховання / С. В. Сцісловський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 12 (94). - С. 113-116. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29755
dc.description.abstract During one academic year, experimental and traditional organization and content of physical education were used. They sought to improve the motor activity of boys with different somatotypes, who were pupils of the tenth grade of a general educational institution. Two experimental groups were formed, one of the representatives of the thoracic somatotype, the other of the representatives of the muscular somatotype. Also two control groups of boys with the same somatotypes were formed. The number of boys in each experimental group was 20, the age of all of them was 15 years. We were studying the magnitude of changes in the studied indicators that were observed by boys experimental and control groups after the use of the proposed programs of physical education. Such indicators were physical performance, physical qualities and functional indicators. Tests and functional tests have been used, which are universally recognized among specialists, and are widely used in research on pedagogy, physical education and sport activities. Before the beginning of the experiment, it was found that in each pair of control and experimental groups the studied subjects were practically the same. A completely different result was obtained at the end of the school year. Thus, in the most general form, the result was that in experimental groups the values of functional parameters, physical performance and development of physical qualities were significantly higher than in control groups. The results of the molding experiment showed the superiority of the developed organization and the content of physical education over the traditional one in tasks solving. ua
dc.description.abstract Впродовж одного навчального року використовували визначені організацію і зміст фізичного виховання для поліпшення показників рухової активності хлопців, які були учнями десятого класу загальноосвітнього навчального закладу. Для цього з представників торакального і м’язового соматотипів сформували дві експериментальних групи, а також дві контрольних, кількість осіб у кожній становила 20, вік усіх – 15 років. На початку навчального року показники, які вивчали, у кожній парі контрольної та експериментальної груп були практично однаковими. Наприкінці одержали зовсім інший результат, що у найбільш загальному вигляді полягав у суттєво кращих значеннях в експериментальних групах порівняно з одержаними в контрольних групах. Результати проведеного формувального експерименту засвідчили перевагу розроблених організації і змісту фізичного виховання над традиційними у вирішенні поставлених завдань. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject senior school ua
dc.subject boys ua
dc.subject somatotype ua
dc.subject experimental program ua
dc.subject motor activity ua
dc.subject change of indicators ua
dc.subject старша школа ua
dc.subject хлопці ua
dc.subject соматотип ua
dc.subject експериментальна програма ua
dc.subject рухова активність ua
dc.subject зміна показників ua
dc.title Ефективність розробленого змісту у поліпшенні показників рухової активності учнів старшої школи в процесі фізичного виховання ua
dc.title.alternative The effectiveness of experimental organization and content of physical education in improving the performance of high school students ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу