Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Емоційні уміння педагога як інструмент позитивної взаємодії в навчальному середовищі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Матійків, Ірина
dc.date.accessioned 2020-06-17T10:15:38Z
dc.date.available 2020-06-17T10:15:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Матійків, І. Емоційні уміння педагога як інструмент позитивної взаємодії в навчальному середовищі / І. Матійків // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. праць / НПУ імені М. П. Драгоманова ; Львівський навчально-науковий центр професійної освіти ; Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Францыска Скарыны ; упорядник Ю. І. Колісник-Гуменюк. – Львів– Гомель, 2018. – Вип. 2. ‒ С. 130-135. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29724
dc.description.abstract У статті викладено результати теоретичного аналізу досліджуваної проблеми; висвітлено визначення ключових понять «емоційні уміння педагога», «усвідомлене емоційне реагування», «позитивна взаємодія»; запропоновано основні принципи і переконання для позитивної взаємодії та формування емоційних умінь педагога. ua
dc.description.abstract В статье изложены результаты теоретического анализа исследуемой проблемы, даны определения основных понятий «эмоциональные умения педагога», «осознанное эмоциональное реагирование», «позитивное взаимодействие»; предложены принципы и убеждения, которые находятся в основе позитивного взаимодействия и формирования эмоциональных умений педагога. ua
dc.description.abstract The article considers the results of theoretical analysis of the teacher’s emotional competence; the key concepts «teacher’s emotional competence», «conscious emotional response», and «positive interaction» are defined; the principles and beliefs that are the basis for positive interaction and the formation of emotional competence of the teacher are suggested. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject емоційні уміння педагога ua
dc.subject атмосфера комунікативного контакту ua
dc.subject усвідомлене емоційне реагування ua
dc.subject переконання і принципи емоційно компетентної людини ua
dc.subject эмоциональная компетентность педагога ua
dc.subject атмосфера коммуникативного контакта ua
dc.subject осознанное эмоциональное реагирование ua
dc.subject убеждения и принципы эмоционально компетентного человека ua
dc.subject teacher’s emotional skills ua
dc.subject atmosphere of communicative contact ua
dc.subject conscious emotional response ua
dc.subject beliefs and principles of an emotionally skilled person ua
dc.subject.classification 378.046.4 ua
dc.title Емоційні уміння педагога як інструмент позитивної взаємодії в навчальному середовищі ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics