Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні аспекти формування потреби до рухової активності учнів початкових класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Озарук, В. В.
dc.contributor.author Презлята, Г. В.
dc.date.accessioned 2020-06-12T12:30:56Z
dc.date.available 2020-06-12T12:30:56Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Озарук, В. В. Теоретико-методологічні аспекти формування потреби до рухової активності учнів початкових класів / В. В. Озарук, Г. В. Презлята // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3К2(57). - С. 239-242. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29575
dc.description.abstract У статті розглядається сутність поняття «потреба» та теоретико-методологічні аспекти її формування у фізичному вихованні учнів початкових класів. На сьогоднішній день з погіршенням стану здоров’я учнів сучасних шкіл активізується потреба у підвищенні іі рухової активності. Потреби визначають діяльність людини, її вчинки, пояснюють мотиви, інтереси і цінності. При цьому важлива роль відводиться фізичному вихованню як важливому засобу формування потреби до підвищення рухової активності учнів початкових класів. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается сущность понятия «потребность» и теоретико-методологические аспекты ее формирования в физическом воспитании учащихся начальных классов. На сегодняшний день с ухудшением состояния здоровья учащихся современных школ активизируется потребность в повышении ii двигательной активности. Потребности определяют деятельность человека, его поступки, объясняют мотивы, интересы и ценности. При этом важная роль отводится физическому воспитанию как важному средству формирования потребности к повышению двигательной активности учащихся начальных классов. ua
dc.description.abstract The article considers the essence of the notion “need” and the possibilities of its formation in the pupils’ physical education. The need is considered as a state of human being, individual, social group and society as a whole, which expresses the necessities, the dependence on the objective conditions in vital activities and is the driving force in their activity. The main factors of the need are motivation, interest and the behavior and will component. Nowadays the pupils’ health worsening in modern schools causes the need to increase the motor activity. According to the investigations of the modern scientists reduction of the motor activity causes the toxin accumulation in the organism tissues, it facilitates the worsening of physical and mental development. The needs of a person depend on its motivation, because a motivated person can show the highest possible efficiency of its spiritual and physical forces if it is necessary for reaching the aim. The pupils’ motives to the motor activity increase are one of the priority moments, as they are crucial in the behavior and the stimulation of the active body functioning. Herewith a very important role in the formation of need to motor activity increasing is given to the beliefs, schooling and encouragement means. It is prearranged that the one, who convinces should consciously choose the ways and the methods of achieving the aim. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject потреба ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject мотив ua
dc.subject спонука ua
dc.subject пізнавальний інтерес ua
dc.subject моральне виховання ua
dc.subject переконання ua
dc.subject привчання ua
dc.subject заохочення мета ua
dc.subject ціль ua
dc.subject потребность ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject побуждение ua
dc.subject познавательный интерес ua
dc.subject моральное воспитание ua
dc.subject убеждение ua
dc.subject приучение ua
dc.subject поощрение цель ua
dc.subject цель ua
dc.subject need ua
dc.subject motivation ua
dc.subject motive ua
dc.subject cognitive interest ua
dc.subject behavior ua
dc.subject moral education ua
dc.subject persuasion ua
dc.subject teaching ua
dc.subject encouragement ua
dc.subject goal ua
dc.subject.classification 37.037:372.4:316.628 ua
dc.title Теоретико-методологічні аспекти формування потреби до рухової активності учнів початкових класів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу