Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблемне поле філософії дидактики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ганаба, С.
dc.date.accessioned 2020-06-05T14:12:22Z
dc.date.available 2020-06-05T14:12:22Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Ганаба, С. Проблемне поле філософії дидактики / С. Ганаба // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – № 2 (13). – C. 143-158. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29313
dc.description.abstract Одним із дослідницьких напрямів філософії освіти є філософія дидактики. Як дослідницький напрям вона здійснює теоретично-світоглядний аналіз навчальної діяльності відповідно до антропологічних орієнтирів та соціальних запитів епохи. Показано, що до засадничих проблем, навколо яких у подальшому вибудовуватиметься філософія дидактики відносяться питання, пов’язані із її структурною побудовою та змістовим наповненням, окресленням перспективних напрямів розвитку, визначенням її статусу серед інших наукових дисциплін тощо. Наголошується, що необхідність становлення філософії дидактики зумовлена потребою в осмисленні здобутків педагогічного досвіду, теоретично-методологічного обґрунтування педагогічного феномена, пошуку нових методів та форм організації навчання. Цей напрям дослідження спрямовується не лише на потреби освіти в умовах сьогодення, а й на осмислення навчального процесу з позицій майбутнього. Ця обставина дозволить вивести дидактику на якісно новий рівень розвитку. ua
dc.description.abstract Одним из исследовательских направлений философии образования является философия дидактики. Как исследовательское направление она осуществляет теоретическо-мировоззренческий анализ учебной деятельности согласно антропологическим ориентирам и социальным запросам эпохи. Показано, что среди основных проблем, вокруг которых в дальнейшем будет выстраиваться философия дидактики, находятся вопросы, связанные с ее структурным построением и содержательным наполнением, обозначением перспективных направлений развития, определением ее статуса среди других научных дисциплин. Подчеркивается, что необходимость становления философия дидактики обусловлена необходимостью осмысления достижений педагогического опыта, теоретически-методологического осмысления педагогических феноменов, поиска новых методов и форм организации учебного процесса. Это направление исследования концентрирует внимание не только на потребности образования в современных условиях, но и на осмыслении учебного процесса с позиций будущего. Это обстоятельство позволяет вывести дидактику на качественно новый уровень развития. ua
dc.description.abstract Philosophy of didactics is one of philosophy of education research branches. It makes theoretically-ideological analysis of educational activity according to the anthropological reference points and social demands of the epoch. It is shown that basic problems of philosophy of didactics contain the questions connected with its structure and content, and description of perspective trends of development, definition of its status among other scientific disciplines. The necessity of philosophy of didactics becoming caused by the need of pedagogical experience achievements understanding, theoretical and methodological grounding of pedagogical phenomenon, search for new methods and organizational forms, is emphasized. This branch is aimed not only at present educational needs, but at understanding of educational process from the point of view of future. This circumstance allows the didactics to reach a new level of development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject філософія дидактики ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject дидактика ua
dc.subject трансдисциплінарність ua
dc.subject творчість ua
dc.subject інформація ua
dc.subject мислення ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject философия дидактики ua
dc.subject философия образования ua
dc.subject трансдисциплинарность ua
dc.subject творчество ua
dc.subject информация ua
dc.subject мышление ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject philosophy of didactics ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject didactic ua
dc.subject trans-disciplinarity ua
dc.subject creativity ua
dc.subject information ua
dc.subject thinking ua
dc.subject communication ua
dc.subject.classification 101.1; 371.13 ua
dc.title Проблемне поле філософії дидактики ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics