Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Dolska, O.
dc.date.accessioned 2020-06-05T12:09:01Z
dc.date.available 2020-06-05T12:09:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Dolska, O. The Problem of Rationality and Reason Comprehension in Modern Education / O. Dolska // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – № 2 (13). – C. 30-35. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29306
dc.description.abstract The article discovers that the education development is largely determined by reason it is oriented on; thus, it is possible to deter mine the types of rationality in education and build a model of its transformation. The au thor tries to answer the question: what reason has European education been focused on during its development; and to analyze social and cultural potential of the rationality transformations in education. According to the rationality type the education space is formed. The availability of different rationality types allows us to construct the rationality transformations model. The model fundamentally remains open for further improvement. ua
dc.description.abstract Основные идеи статьи: показать, что развитие образования во многом определяется тем, на какой разум оно ориентируется; а, следовательно, можно определить типы рациональности в образовании и построить модель их трансформации. Автор ставит задачу: выяснить, на какой разум ориентировалось европейское образование на протяжении своего развития, и рассмотреть социокультурный потенциал трансформаций рациональности в образовании. В зависимости от типа рациональности формируется все пространство образования. Наличие различных типов рациональности позволяет построить модель трансформаций рациональности. Модель принципиально остается открытой для дальнейшего усовершенствования. ua
dc.description.abstract Основні ідеї статті: показати, що розвиток освіти багато в чому визначається тим, на якій розум освіта орієнтується, а, отже, можна визначити типи раціональності в освіті і побудувати модель її трансформації. Авторка ставить завдання: з’ясувати, на якій розум орієнтувалася європейська освіта протягом свого розвитку, і розглянути соціокультурний потенціал трансформацій типів раціональності в освіті. Залежно від типу раціональності формується весь простір освіти. Наявність її різних типів дозволяє побудувати модель трансформацій раціональності. Модель принципово залишається відкритою для подальшого удосконалення. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject education ua
dc.subject education in rationality ua
dc.subject reason ua
dc.subject rationality types ua
dc.subject rationality transformation ua
dc.subject model of rationality transformations in education ua
dc.subject образование ua
dc.subject рациональность в образовании ua
dc.subject разум ua
dc.subject типы рациональности ua
dc.subject трансформация рациональности ua
dc.subject модель трансформаций рациональности в образовании ua
dc.subject освітa ua
dc.subject раціональність в освіті ua
dc.subject розум ua
dc.subject типи раціональності ua
dc.subject трансформація раціональності ua
dc.subject модель трансформацій раціональності в освіті ua
dc.subject.classification 1: 37 ua
dc.title The Problem of Rationality and Reason Comprehension in Modern Education ua
dc.title.alternative Проблема розуміння раціональності та розуму в сучасній освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу