Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шут, М. І.
dc.contributor.author Мартинюк, М. Т.
dc.contributor.author Благодаренко, Л. Ю.
dc.date.accessioned 2013-05-27T00:49:08Z
dc.date.available 2013-05-27T00:49:08Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Шут, М. І. Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності / М. І. Шут, М. Т. Мартинюк, Л.Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 10.– С. 152-158. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2929
dc.description.abstract У статті подано методичні особливості та змістовне наповнення структурних компонентів нових підручників з фізики для основної школи відповідно до вимог державного стандарту базової середньої освіти та програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів. Здійснено теоретико-методичний аналіз формування навчального матеріалу підручників. Показано, що нові підручники можна розглядати не лише як інформаційну модель процесу навчання фізики, але й як методичну модель його організації, що дозволяє у повній мірі реалізувати принцип наступності у навчанні фізики і сформувати в учнів ключову та предметну компетентності щодо здатності вчитися. ru_RU
dc.description.abstract The article presents methodological features and content of structural components of new textbooks on Physics for primary schools in accordance with the requirements of the State standard of basic secondary education and programs in Physics for secondary schools. A theoretical-methodical analysis of textbooks of educational material. Shows that the new textbooks can be seen not only as an information process model of teaching physics, but also as a methodological model for the Organization, which allows us to fully realize the principle of continuity in the teaching of physics and provide students a key substantive competence and ability to learn. ru_RU
dc.description.abstract В статье представлены методические особенности и содержательное наполнение структурных компонентов новых учебников по физике для основной школы в соответствии с требованиями государственного стандарта базового среднего образования и программы по физике для общеобразовательных учебных заведений. Осуществлен теоретически-методический анализ формирования учебного материала учебников. Показано, что новые учебники можно рассматривать не только как информационную модель процесса обучения физике, но и как методическую модель его организации, что позволяет в полной мере реализовать принцип преемственности в обучении физике и сформировать у учащихся ключевую и предметную компетентности в отношении способности учиться.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject підручники з фізики ru_RU
dc.subject формування навчального матеріалу підручників ru_RU
dc.subject методична модель ru_RU
dc.subject інформаційна модель ru_RU
dc.subject textbooks on Physics ru_RU
dc.subject formation of educational material textbooks ru_RU
dc.subject information model ru_RU
dc.subject methodological model ru_RU
dc.title Концептуальні підходи до створення підручника з фізики як системи формування основ навчальної діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics