У статті подано методичні особливості та змістовне наповнення структурних компонентів нових підручників з фізики для основної школи відповідно до вимог державного стандарту базової середньої освіти та програми з фізики для загальноосвітніх навчальних закладів. Здійснено теоретико-методичний аналіз
формування навчального матеріалу підручників. Показано, що нові підручники можна розглядати не лише як інформаційну модель процесу навчання фізики, але й як методичну модель його організації, що дозволяє у повній мірі реалізувати принцип наступності у навчанні фізики і сформувати в учнів ключову та предметну компетентності щодо здатності вчитися.
The article presents methodological features and content of structural components of new textbooks on Physics for primary schools in accordance with the requirements of the State standard of basic secondary education and
programs in Physics for secondary schools. A theoretical-methodical analysis of textbooks of educational material. Shows that the new textbooks can be seen not only as an information process model of teaching physics, but also as a methodological model for the Organization, which allows us to fully realize the principle of continuity in the teaching of physics and provide students a key substantive competence and ability to learn.
В статье представлены методические особенности и содержательное наполнение структурных компонентов новых учебников по физике для основной школы в соответствии с требованиями государственного
стандарта базового среднего образования и программы по физике для общеобразовательных учебных заведений.
Осуществлен теоретически-методический анализ формирования учебного материала учебников. Показано, что
новые учебники можно рассматривать не только как информационную модель процесса обучения физике, но и
как методическую модель его организации, что позволяет в полной мере реализовать принцип преемственности
в обучении физике и сформировать у учащихся ключевую и предметную компетентности в отношении
способности учиться.