Здійснено огляд конференції «Освітні контексти конструктивізму», проведеної кафедрою загальної дидактики Інституту педагогіки Щецинського університету (Республіка Польща) 16-17 березня 2017 року. Звернено увагу на пов’язаний із багатоаспектністю конструктивізму міждисциплінарний характер роботи конференції та його спрямованість на розгляд stricte дидактичної проблематики. Дискусія учасників конференції вкотре засвідчує нагальність змін в освіті, які проте мають зважати й на опозиційні щодо конструктивізму думки.
Осуществлен обзор конференции «Образовательные контексты конструктивизма», проведенной кафедрой общей дидактики Института педагогики Щецинского университета (Республика Польша) 16-17 марта 2017 года. Обращено внимание на связанный с многоаспектностью конструктивизма междисциплинарный характер работы конференции и его направленность на рассмотрение stricte дидактической проблематики. Дискуссия участников конференции в который раз подтверждает необходимость изменений в образовании, которые в тоже время должны учитывать и оппозиционные относительно конструктивизма мысли.
A review of the conference «Educational Contexts of Constructivism», which was organized by the Department of General Didactics at the Institute of Pedagogy of the Szczecin University (Republic of Poland) on March 16-17, 2017, is presented. The attention is drawn to the interdisciplinary nature of the conference work and its focus on the consideration of the strict didactic issues associated with the multidimensionality of constructivism. The discussion of the participants confirms the urgency of changes in education, which, however, should be taken into account in opposition to the constructivism of thought.