Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пролеєв, С.
dc.contributor.author Шамрай, В.
dc.date.accessioned 2020-06-03T12:57:45Z
dc.date.available 2020-06-03T12:57:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Пролеєв С. Компетентнісний підхід у філософії освіти : можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - № 1 (20). - С. 196-212. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29236
dc.description.abstract У статті аналізуються потенціал та проблеми визначення змісту освіти на основі компетентностей. Виділені основні колізії цього процесу. Особлива увага приділена реалізації принципу порівнянності в побудові сучасних освітніх стандартів. Проаналізовані суперечності переліку загальних компетентнос- тей з проекту Tuning. В двох таблицях представлені суперечності інтегральної компетентності на трьох освітніх рівнях та загальних компетентностей з двох переліків з проекту Tuning. ua
dc.description.abstract This article analyzes the potential and problems of determining the content of education based on competencies. Were identified the main impacts of this process. Particular attention is paid to the implementation of the principle of comparability in the construction of modern educational standards. Analyzed the contradictions of General competences of the project Tuning. In the two tables are integrated contradiction competence on three educational levels and general competencies two lists of project Tuning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject зміст освіти ua
dc.subject компетентності ua
dc.subject освітній стандарт ua
dc.subject порівнянність в освіті ua
dc.subject educational content ua
dc.subject competency ua
dc.subject educational standard ua
dc.subject comparable education ua
dc.subject.classification 372.8 ua
dc.title Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми ua
dc.title.alternative Competence approach in the philosophy of education: capabilities and problems ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу