ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олефіренко, Т. О. | |
dc.date.accessioned | 2012-01-03T23:37:41Z | |
dc.date.available | 2012-01-03T23:37:41Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Олефіренко Т. О. Теоретичні та методичні аспекти вивчення перерізів в школі / Т. О. Олефіренко // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.222-230. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/290 | |
dc.description | Olefirenko T. О. Theoretical studies and methods aspects school cross section. | ru_RU |
dc.description.abstract | Стаття присвячена підвищенню ефективності вивчення перерізів на уроках креслення учнями 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовані та виявлені характерні помилки, що допускаються учнями під час виконання перерізів. Розглянуті окремі підходи, що допомагають подальшому вдосконаленню методики навчання кресленню. | ru_RU |
dc.description.abstract | Статья посвящена повышению эффективности изучения сечений на уроках черчения учениками 8-9 классов общеобразовательных учебных заведений. Проанализированы и выявлены характерные ошибки, которые допускаются учениками во время выполнения сечений. Рассмотренные отдельные подходы, которые помогают дальнейшему совершенствованию методики обучения черчения. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | переріз | ru_RU |
dc.subject | розріз | ru_RU |
dc.subject | графічна підготовка | ru_RU |
dc.subject | графічна діяльність | ru_RU |
dc.subject | сечение | ru_RU |
dc.subject | разрез | ru_RU |
dc.subject | графическая подготовка | ru_RU |
dc.subject | графическая деятельность | ru_RU |
dc.title | Теоретичні та методичні аспекти вивчення перерізів в школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |