Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Шипи і троянди в роботі викладача в умовах глобалізації суспільства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Andruszkiewicz, I.
dc.date.accessioned 2020-05-26T08:04:11Z
dc.date.available 2020-05-26T08:04:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Andruszkiewicz, І. Шипи і троянди в роботі викладача в умовах глобалізації суспільства / I. Andruszkiewicz // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – 2013. – № 1-2. – С. 15-23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28948
dc.description.abstract Динамічний розвиток науки та техніки зумовлює зміни в усіх сферах діяльності людини, зокрема в галузі освіти. Бути просвітителем в глобалізованому суспільстві – це, в певному сенсі, означає “моделювати” молодих людей, формувати їхню особистість та світогляд. Такий підхід потребує від більшості викладачів безперервного навчання, вдосконалення, підвищення кваліфікації та професіоналізму. У плані юридичного та суспільного визнання успішності професійної кар’є ри викладача слід подбати про одержання ступенів і звань. Але необхідно відзначити, що робота викладача в сучасному глобалізованому суспільстві має ряд причин для професійного “розчарування”. ua
dc.description.abstract Динамичное развитие науки и техники предопределяет изменения во всех областях деятельности человека, в частности в области просвещения. Быть просветителем в глобализированном обществе – это значит заниматься, в определенном смысле, “моделированием” молодых людей, формированием их личности и мировоззрения. Такой подход требует от большинства преподавателей непрерывного обучения, совершенствования, повышения квалификации и профессионализма. В плане юридического и общественного признания успешности профессиональной карьеры преподавателя требуется позаботиться о получении степеней и званий. Но необходимо отметить, что работа преподавателя в современном глобализированном обществе имеет ряд предпосылок для профессионального “разочарования”. ua
dc.description.abstract The dynamic development of science and technology determines the changes in all areas of human activity, in particular in the field of education. Being an educator in a globalized society – it means to engage in a certain sense, the “simulation” of young people, the formation of their personality and outlook. This approach requires that the majority of teachers of lifelong learning, improvement, training and professionalism. In terms of the legal and social recognition of the success of a professional career as a teacher is required to take care of getting the degrees and titles. But it should be noted that the work of teachers in today’s globalized society has a number of prerequisites for the professional “disappointment”. ua
dc.language.iso pl ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject глобалізоване суспільство ua
dc.subject професійна кар’єра ua
dc.subject вигоряння ua
dc.subject глобализированное общество ua
dc.subject профессиональная карьера ua
dc.subject выгорание ua
dc.subject globalized society ua
dc.subject professional career ua
dc.subject burnout ua
dc.subject.classification 316.3:37.011.3-051 ua
dc.title Шипи і троянди в роботі викладача в умовах глобалізації суспільства ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу