У статті аналізуються поняття та структура технологій в системі інженерно-педагогічної освіти; інженерно-педагогічна освіта потребує визначення навчальних технологій з урахуванням власної специфіки; особливо це стосується екологічної складової, оскільки майбутній інженер-педагог повинен співвідносити результати своєї практичної діяльності з природою, вміти не тільки не нашкодити, а й спрогнозувати наслідки власних дій; крім того, оскільки такий фахівець є, перш за все, педагогом – він має володіти навчальними технологіями екологоспрямованої освіти.
В статье анализируются понятие и структура технологий в системе инженерно-педагогического образования; инженерно-педагогическое образование требует определения учебных технологий с учетом собственной специфики; особенно это касается экологической составляющей, поскольку будущий инженер-педагог должен соотносить результаты практической деятельности с природой, уметь не только не навредить, но и спрогнозировать последствия собственных действий, кроме того, поскольку такой специалист есть, прежде всего, педагогом – он должен обладать учебными технологиями экологонаправленного образования.
The article argues that analyzes the concept and structure technologies in engineering and teacher education, engineering and teacher education must be defined on the basis of educational technologies own specifics, especially the environmental component as future engineers, teachers should relate the results of their practice of nature able not only hurt but also to predict the consequences of their own actions, in addition, as a specialist is primarily a teacher – he should have educational technologies ecologically direction education.