Статтю присвячено проблемі формування соціокультурної компетенції студентів економічних спеціальностей під час навчання французької мови професійного спрямування у немовних вищих навчальних закладах. Автор аналізує зміст поняття соціокультурної компетенції, розглядає критерії відбору навчального матеріалу для формування соціокультурної компетенції у майбутніх економістів.
Статья посвящена проблеме формирования социокультурной компетенции студентов экономических специальностей во время обучения французского языка профессиональной направленности. Автор анализирует содержание понятия социокультурной компетенции, рассматривает критерии отбора учебного материала для формирования социокультурной компетенции у будущих экономистов.
The article deals with the question of sociocultural competence forming of economic specialities students in the process of French for Specific Purposes teaching.The author analyses the content of notion of sociocultural competence, describes the criteria of learning material selection for sociocultural competence forming of future economists.