Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Засади дитиноцентризму, як педагогічного світогляду, у науково-практичній спадщині С. Т. Шацького

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Квас, О. В.
dc.date.accessioned 2020-05-25T08:33:43Z
dc.date.available 2020-05-25T08:33:43Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Квас, О. В. Засади дитиноцентризму, як педагогічного світогляду, у науково-практичній спадщині С. Т. Шацького / О. В. Квас // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІ (102). – С. 102-109. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28893
dc.description.abstract Стаття присвячена розгляду засад дитиноцентризму, як педагогічного світогляду щодо виховання дитини, у науковій та практичній діяльності відомого педагога Станіслава Теофіловича Шацького (1878–1934 р.), одного з фундаторів теорії вільного виховання. Будучи в душі просвітителем і гуманістом, він одним з перших створив у передреволюційній Росії дитячі школи-колонії, де навчання активно поєднувалося з суспільно-корисною працею. Визнаний теоретик педагогічної думки С. Т. Шацький, розглядав різнобічну трудову діяльність, як педагогічний засіб організації нормального дитинства, розвиваючи ідею зв’язку трудової, естетичної та розумової діяльності дитини з її навчанням. ua
dc.description.abstract Статья посвящена рассмотрению основ детоцентризма, как педагогического мировоззрения по воспитанию ребенка, в научной и практической деятельности известного педагога Станислава Теофиловича Шацкого (1878–1934 г.), одного из основателей теории свободного воспитания. Будучи в душе просветителем и гуманистом, он одним из первых создал в предреволюционной России детские школы-колонии, где обучение активно сочеталось с общественно-полезным трудом. Признанный теоретик педагогической мысли С. Т. Шацкий, рассматривал разностороннюю трудовую деятельность, как педагогическое средство организации нормального детства, развивая идею связи трудовой, эстетической и умственной деятельности ребенка с его обучением. ua
dc.description.abstract This article examines the principles dytynotsentryzmu as pedagogical outlook on child rearing, in the science and practice known teacher Stanislav Teofilovycha Shack (1878–1934, the), One of the founders of the theory of free education. Being in the shower Enlighteners and humanist, he created one of the first pre-revolutionary Russia in the school-colony where active learning combined with socially useful work. Recognized educational theorist thoughts S. T.Shatsky, considering diverse career as a pedagogical tool of a normal childhood, developing the idea of labor communications, aesthetic and intellectual activity of a child with her studies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дитина ua
dc.subject навчально-виховний процес ua
dc.subject соціальне середовище ua
dc.subject дитяча субкультура ua
dc.subject ребенок ua
dc.subject учебно-воспитательный процесс ua
dc.subject социальная среда ua
dc.subject детская субкультура ua
dc.subject child ua
dc.subject educational process ua
dc.subject social environment ua
dc.subject children’s subculture ua
dc.title Засади дитиноцентризму, як педагогічного світогляду, у науково-практичній спадщині С. Т. Шацького ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics