ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Довбенко, С. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-21T07:39:11Z | |
dc.date.available | 2020-05-21T07:39:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Довбенко, С. Ю. Виховання толерантності у школярів в умовах полікультурного суспільства / С. Ю. Довбенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” , 2020. – Вип. 20 (2). – С. 33-44. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28865 | |
dc.description.abstract | Розглянуто полікультурне виховання як процес створення умов для формування у школярів світоглядної установки на конструктивну співпрацю шляхом залучення до етнічної, рідної та світової культур, розвиток на цій основі планетарної свідомості, формування готовності і вміння жити в багатонаціональному суспільстві. Процес виховання толерантності школярів в умовах полікультурного освітнього середовища розглянуто в трьох аспектах: оволодіння певною філософією толерантності як цінністю; культура толерантної свідомості; ставлення до відповідної дійсності, що втілюється в реальній поведінці. Умовами ефективності виховання толерантності школярів в умовах полікультурного суспільства визначено: багатокультурний зміст навчально-виховного процесу; організація толерантного середовища, що забезпечує толерантну взаємодію суб’єктів освітнього процесу; використання інтерактивних, особистісноорієнтованих, рефлексивних і діалогових технологій, спрямованих на розвиток толерантних якостей школярів; розвинені толерантні якості особистості педагога та його компетентність в питанні виховання толерантності. | ua |
dc.description.abstract | Polycultural education is considered as a process of creating conditions for schoolchildren to develop a worldview setting for constructive cooperation by engaging in ethnic, native and world cultures, developing planetary consciousness on this basis, forming readiness and ability to live in a multinational society. The process of education of tolerance in schoolchildren a multicultural educational environment is considered in three aspects: acquiring a particular philosophy of tolerance as a value; culture of tolerant consciousness; attitude to the appropriate reality that is embodied in real behaviour. The conditions for the efficiency of education of tolerance in schoolchildren in the context of a multicultural society are: multicultural content of the educational process; organization of a tolerant environment that ensures tolerant interaction between the subjects of the educational process; the use of interactive, personalityoriented, reflexive and dialogic technologies, which are aimed to develop the tolerant qualities of schoolchildren; developed tolerant qualities of the teacher’s personality and his/her competence in the issue of education of tolerance. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | толерантність | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | полікультурне виховання та освіта | ua |
dc.subject | школярі | ua |
dc.subject | навчальні заклади | ua |
dc.subject | tolerance | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | polycultural education and education | ua |
dc.subject | schoolchildren | ua |
dc.subject | educational institutions | ua |
dc.subject.classification | 371.48+306+155.2 | ua |
dc.title | Виховання толерантності у школярів в умовах полікультурного суспільства | ua |
dc.title.alternative | Education of tolerance in schoolchildren in the context of a polycultural society | ua |
dc.type | Article | ua |