У роботі аналізується поняття навчальної діяльності з точки зору діяльнісного навчання. Описано методику розробки схем орієнтовної основи дій на основі семантичної, операційної і процедурної компоненти предметної моделі студента. Запропоновано при навчанні математичним дисциплінам використовувати новий вид навчальної діяльності – самостійну роботу студентів з розв‘язання задач за допомогою схем орієнтовної основи діяльності.
The concept of the learning activities from point of the activities teaching is analyzed in the work. Methodology of creation of the schemes of reference basis of activities on the basis of semantic, operating and
procedural components of the student subject model is described. It is suggested for teaching of mathematical disciplines to use a new type of learning activities. It is the independent work of students in decision of tasks by the schemes of reference basis of activities.
В работе анализируется понятие учебной деятельности с точки зрения деятельностного обучения. Описана методика разработки схем ориентировочной основы деятельности на основе семантической, операционной и процедурной компонент предметной модели студента. Предложено при обучении математическим дисциплинам использовать новый вид учебной деятельности – самостоятельную работу
студентов по решению задач с помощью схем ориентировочной основы деятельности.