Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сліпчишин, Лідія Василівна
dc.date.accessioned 2020-05-14T17:01:07Z
dc.date.available 2020-05-14T17:01:07Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сліпчишин Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 3 (91). - С. 59-62. ua
dc.identifier.issn 2520-6427
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28729
dc.description Стаття ua
dc.description.abstract У статті проаналізовано структуру технологічної культури та визначено її зміст для майбутніх робітників технічних професій. Виявлено, що в змісті стандартів професійно-технічної освіти відсутня інформація, яка сприяє вторинній професіоналізації та формуванню бази для багатопрофільної діяльності. Доведено ефективність механізму адаптації на ринку праці художньо-технічної творчості фахівців. Обґрунтовано, що інтегруючим чинником техніко-технологічної та художньо-естетичної культур учнів професійно-технічних навчальних закладів є проектна діяльність. Висвітлено роль педагогічного колективу училища стосовно залучення учнів до художньо-технічної творчості. ua
dc.description.abstract The article analyzes the structure of technological culture and defines its content for future workers of technical professions. It is revealed that in the content of the standards of vocational education there is no information that promotes secondary professionalism and formation of a base for multidisciplinary activities. The effectiveness of the mechanism of adaptation in the labor market of artistic and technical creativity of specialists is proved. It is substantiated that the integrating factor of techno-technological and artistic and aesthetic cultures of students of vocational schools is project activity. The role of the teaching staff of the college in relation to the involvement of students in artistic and technical creativity is highlighted. ua
dc.description.abstract В статье проанализирована структура технологической культуры и определено ее содержание для будущих рабочих технических профессий. Выяснено, что в стандартах профессионально-технического образования отсутствует информация, способствующая вторичной профессионализации и формированию базы для многопрофильной деятельности. Доказана эффективность механизма адаптации на рынке труда художественно-технического творчества специалистов. Обосновано, что интегрирующим фактором технико-технологической и художественно-эстетической культур учеников профессионально-технических учебных заведений является проектная деятельность. Освещена роль педагогического коллектива училища по привлечению учащихся к художественно-техническому творчеству. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ua
dc.subject Творчість учнів закладів професійно-технічної освіти ua
dc.subject технічна професія ua
dc.subject технологічна культура ua
dc.subject художньо-технічна творчість ua
dc.subject проектна діяльність ua
dc.subject професійно-технічний навчальний заклад ua
dc.subject technical profession ua
dc.subject technological culture ua
dc.subject artistic and technical creativity ua
dc.subject project activity ua
dc.subject vocational school ua
dc.subject техническая профессия ua
dc.subject тех- нологическая культура ua
dc.subject художественно-техническое творчество ua
dc.subject проектная деятельность ua
dc.subject профессио- нально-техническое учебное заведение ua
dc.subject.classification 377.1 ua
dc.title До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics