Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Неофольклоризм поезії ранніх українських модерністів (Осип Маковей, Василь Щурат, Агатангел Кримський)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Погребенник, Володимир Федорович
dc.date.accessioned 2020-05-12T10:25:39Z
dc.date.available 2020-05-12T10:25:39Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Погребенник, В. Неофольклоризм поезії ранніх українських модерністів (Осип Маковей, Василь Щурат, Агатангел Кримський) / Володимир Погребенник // Міфологія і фольклор : загальноукр. наук.-освіт. журн. / Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка, Укр. т-во дослідників фольклору та міфології. – Львів, 2009. − №1(2). – С. 50-59. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28661
dc.description.abstract У науковій розвідці здійснено аналітичне декодування особливостей неофольклоризму тріо ранніх модерністів, для творчості яких характерний перехід від репродукування прототипів до індивідуального функціонального перетворення народних джерел, синтезування народнопоетичного й позафольклорного складників. Багата формами літературно-фольклорна дифузія поезії О. Маковея знайшла найдовершеніший вияв у гумористичносатиричних і «воєнних» віршах. Вагомими були контакти з усною словесністю В. Щурата, у творчості якого фольклорна поезія була суттєвим фактором його літературної праці. Неофольклоризм лірики А. Кримського – вибіркового характеру, зумовлений спромогами внутрішньолітературної передачі усної народної творчості, специфікою жанру й особливостями задуму. ua
dc.description.abstract The scholarly survey analytically decodes the specificity of neofolklorism of the early modernists trio whose creative works are characterized by a transition from prototypes’ reproduction to individual functional transformations of folk sources, synthesizing the folklore poetic and extrafolklore components. The multifarious literary-folklore diffusion of O. Makovey’s poetry has most perfectly manifested itself in humorous-satirical and «wartime» verses. Substantial were the contacts with V. Shchurat’s folklore. In his works the folklore poetry was an essential-factor of the literary activity. The neofolklorism of A. Krymskyi’s lyrics is of selective nature and is conditioned by an attempt at inner literary rendering of folklore works, specificity of the genre and those of the author’s intention. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject лірика ua
dc.subject дифузія ua
dc.subject неофольклоризм ua
dc.subject пісня ua
dc.subject література ua
dc.subject казка ua
dc.subject модерні засоби ua
dc.subject lyrics ua
dc.subject diffusion ua
dc.subject neofolklorism ua
dc.subject song ua
dc.subject literature ua
dc.subject fairy tale ua
dc.subject modernistic style ua
dc.title Неофольклоризм поезії ранніх українських модерністів (Осип Маковей, Василь Щурат, Агатангел Кримський) ua
dc.title.alternative Neofolklorism of the early Ukrainian modernists’ poetry (osyp Makovey, Vasyl shchurat, agatangel Krymskyy) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу