Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості психолого-педагогічного супроводу дитини з труднощами в навчанні в інклюзивному освітньому просторі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, І. В.
dc.contributor.author Базима, Н. В.
dc.contributor.author Качуровська, О. Б.
dc.contributor.author Коломієць, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-04-21T07:59:01Z
dc.date.available 2020-04-21T07:59:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Особливості психолого-педагогічного супроводу дитини з труднощами в навчанні в інклюзивному освітньому просторі / І. В. Мартиненко, Н. В. Базима, О. Б. Качуровська, Ю. В. Коломієць // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 36. – С. 68-74. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28192
dc.description.abstract У статті висвітлено проблему психолого-педагогічного супроводу дітей із труднощами в навчанні в інклюзивному просторі. Зроблено короткий екскурс у дослідження проблематики інклюзивної освіти в Україні та за кордоном. Розкрито зміст поняття «дитина з труднощами в навчанні». Проаналізовано провідні стратегії навчання дітей даної категорії. Представлено аналіз сучасних доробок щодо супроводу дітей означеної категорії в процесі інклюзивного навчання. Запропоновано практичні рекомендації щодо організації інклюзивного освітнього простору для дітей з труднощами в навчанні в умовах сучасної школи. ua
dc.description.abstract В статье освещена проблема психолого-педагогического сопровождения детей с трудностями в обучении в инклюзивной образовательной среде. Сделано краткий экскурс в исследование проблематики инклюзивного образования в Украине и за рубежом. Раскрыто содержание понятия «ребенок с трудностями в обучении». Проанализированы ведущие стратегии обучения детей данной категории. Представлен анализ современных работ по сопровождению детей указанной категории в процессе инклюзивного обучения. Предложены практические рекомендации по организации инклюзивного образовательного пространства для детей с трудностями в обучении в условиях современной школы. ua
dc.description.abstract The article covers the issues of psychological and pedagogical support for children with learning difficulties within inclusive educational settings. It contains a brief review of the studies on inclusive education carried out in Ukraine and abroad. The definition and the content of the concept of children with learning difficulties are given. The principal strategies of teaching children with learning difficulties are analyzed. The review of the modern achievements in the field of support for this category of children in the process of inclusive education is presented. Practical recommendations covering organizational issues of the inclusive educational space for children with learning difficulties under conditions of the modern school are offered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject інклюзивний освітній простір ua
dc.subject психолого-педагогічний супровід ua
dc.subject труднощі в навчанні ua
dc.subject освіта ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject инклюзивное обучение ua
dc.subject инклюзивное образовательное пространство ua
dc.subject психолого-педагогическое сопровождение ua
dc.subject трудности в обучении ua
dc.subject образование ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject inclusive educational space ua
dc.subject psychological and pedagogical support ua
dc.subject learning difficulties ua
dc.subject education ua
dc.subject.classification 376-056.36-053.5 ua
dc.title Особливості психолого-педагогічного супроводу дитини з труднощами в навчанні в інклюзивному освітньому просторі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу