Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Новий погляд на формування соціально-економічної компетентності молодших школярів із інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кашуба, Л. В.
dc.date.accessioned 2020-04-21T04:50:37Z
dc.date.available 2020-04-21T04:50:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кашуба, Л. В. Новий погляд на формування соціально-економічної компетентності молодших школярів із інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії / Л. В. Кашуба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 36. – С. 50-56. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28189
dc.description.abstract У статті розкрито досвід європейських країн з використання компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі в умовах інклюзивного навчання. Звертається увага на систему формування та розвитку ключових і предметних компетентностей у різних державах. Враховуючи сучасний розвиток освіти в Європі, інтеграційні процеси, міжнародне співтовариство, єдиний інформаційний простір, вибираємо важливі компетенції, розвиваємо ключові та предметні компетентності в процесі економічної соціалізації молодших школярів із інтелектуальними порушеннями. Обгрунтована необхідність послідовного впровадження економічної соціалізації дітей молодшого шкільного віку. Визначені основні аспекти використанні навчального посібника з економічного навчання учнів 2-4 класів (з варіативної складової програми початкової школи) «Цікава економіка» (автор Кашуба Л.В.). Намічені тенденції подальшого розвитку соціально-економічної компетенції молодших школярів із психофізичними порушеннями в умовах інклюзії. ua
dc.description.abstract В статье раскрыт опыт стран Европейского союза по использованию компетентностного подхода к учебно-воспитательному процессу в общеобразовательной школе в условиях инклюзивного обучения. Обращается внимание на систему формирования и развития ключевых и предметных компетентностей в различных государствах. Учитывая современное развитие образования в Европе, интеграционные процессы, международное сообщество, единое информационное пространство, выбираем важные компетенции, развиваем ключевые и предметные компетентности в процессе экономической социализации младших школьников из интеллектуальными нарушениями. Обоснована необходимость последовательного внедрения экономической социализации детей младшего школьного возраста. Определены основные аспекты использовании учебного пособия по экономическому обучению учащихся 2-4 классов (с вариативной составляющей программы начальной школы) «Занимательная экономика» (автор Кашуба Л.В.). Намечены тенденции дальнейшего развития социально-экономической компетентности младших школьников из психофизическими нарушениями в условиях инклюзии. ua
dc.description.abstract The article describes the experience of the European Union countries in using the competence approach to the school's educational process in the context of inclusive education. In Ukraine, there are different models of training children with psycho-physical disorders in a general educational institution. Attention is paid to the system the formation and development of key and substantive competencies of primary school pupils in different states. Given the contemporary development of education in Europe, integration processes, the international community, a single information space, we select important competences, develop key and substantive competences in the process of economic socialization of junior pupils with intellectual disabilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject країни Європи ua
dc.subject економічна соцалізація ua
dc.subject молодші школярі із інтелектуальними порушеннями ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject страны Европы ua
dc.subject экономическая социализация ua
dc.subject младшие школьники с интеллектуальными нарушениями ua
dc.subject инклюзивное обучение ua
dc.subject competency approach ua
dc.subject European countries ua
dc.subject economic socialization ua
dc.subject younger students with intellectual disabilities ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject.classification 372.48 ua
dc.title Новий погляд на формування соціально-економічної компетентності молодших школярів із інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics