Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Форми організації навчання студентів економічних спеціальностей, спрямованих на розвиток їх аналітичної компетентності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Штика, Ю. М.
dc.date.accessioned 2020-04-21T04:17:13Z
dc.date.available 2020-04-21T04:17:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Штика, Ю. М. Форми організації навчання студентів економічних спеціальностей, спрямованих на розвиток їх аналітичної компетентності / Ю. М. Штика // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 69. – С. 285-289. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28179
dc.description.abstract У статті наведено результати педагогічного експерименту, пов’язаного з впровадженням моделі розвитку аналітичної компетентності фахівців економічних спеціальностей. Аналітична компетентність фахівців економічних спеціальностей є складним інтегрованим особистісним утворенням, сутність якого становить сукупність взаємопов’язаних складників. У статті описано форми організації підготовки майбутніх економістів до аналітичної професійної діяльності, що сприяють розвитку аналітичної компетентності фахівців економічних спеціальностей. Під час експериментального навчання було доцільно поєднано традиційні форми навчання та інноваційні технології; широко використано новітні форми організації та проведення навчальних занять зі зростанням ролі інтерактивних форм організації навчального процесу, використанням індивідуалізованих освітніх траєкторій для студентів; залучено сучасні технології і засоби контролю; створено відповідний дидактичний супровід. Доцільними визнаються ті форми розвитку аналітичної компетентності майбутніх бакалаврів економічних спеціальностей, які найбільшою мірою відповідають тренуванню розумових здібностей, логічного інтелекту і вербальних навичок у процесі комунікації з викладачем і в групі, використанню потенціалу змісту зазначеної компетентності для розкриття творчих здібностей, сприяють самовихованню, самовдосконаленню, саморозвитку особистості, забезпечують поступовий перехід від традиційного навчання до динамічного в системі безперервної освіти та самоосвіти. Найбільш поширеними є різні види лекцій, які сприятимуть одержанню нових знань безпосередньо від науковців та забезпечуватимуть зворотний зв’язок між тими, хто навчає, і тими, хто навчається; тренінги, воркшопи, лабораторії, технології розвитку критичного мислення. ua
dc.description.abstract The article presents the results of a pedagogical experiment related to the implementation of the model of development of analytical competence of specialists in economic specialties. The analytical competence of specialists in economic specialties is a complex integrated personality entity, the essence of which is a set of interrelated components. The article describes the forms of organizing the training of future economists for analytical professional activities that contribute to the development of analytical competence of specialists in economic specialties. During experimental learning, it was advisable to combine traditional forms of learning and innovative technologies; New forms of organization and conducting of training sessions are widely used, with the growing role of interactive forms of organization of educational process, using individualized educational trajectories for students; modern technologies and control means are involved; appropriate didactic support is created. It is advisable to recognize those forms of development of analytical competence of future bachelors of economic specialties, which correspond most to the training of mental abilities, logical intelligence and verbal skills in the process of communication with the teacher and in the group, the use of the potential of the content of this competence for the disclosure of creative abilities, promote self-education, self-development, self-development personality, provide a gradual transition from traditional education to a dynamic in the system of continuous education and self-education. The most common are the different types of lectures that will promote the acquisition of new knowledge directly from scholars and provide feedback between those who teach and those who study; trainings, workshops, laboratories, technologies of critical thinking development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аналітична компетентність ua
dc.subject фахівці економічних спеціальностей ua
dc.subject форми навчання ua
dc.subject види занять ua
dc.subject традиційні форми навчання ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject analytical competence ua
dc.subject specialists of economic specialties ua
dc.subject forms of training ua
dc.subject types of employment ua
dc.subject traditional forms of education ua
dc.subject innovative technologies ua
dc.subject.classification 37.091.113 ua
dc.title Форми організації навчання студентів економічних спеціальностей, спрямованих на розвиток їх аналітичної компетентності ua
dc.title.alternative Forms of the organization of training students' economic specialties for the development of analytical competence ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу