ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Штика, Ю. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-04-21T04:17:13Z | |
dc.date.available | 2020-04-21T04:17:13Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Штика, Ю. М. Форми організації навчання студентів економічних спеціальностей, спрямованих на розвиток їх аналітичної компетентності / Ю. М. Штика // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 69. – С. 285-289. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28179 | |
dc.description.abstract | У статті наведено результати педагогічного експерименту, пов’язаного з впровадженням моделі розвитку аналітичної компетентності фахівців економічних спеціальностей. Аналітична компетентність фахівців економічних спеціальностей є складним інтегрованим особистісним утворенням, сутність якого становить сукупність взаємопов’язаних складників. У статті описано форми організації підготовки майбутніх економістів до аналітичної професійної діяльності, що сприяють розвитку аналітичної компетентності фахівців економічних спеціальностей. Під час експериментального навчання було доцільно поєднано традиційні форми навчання та інноваційні технології; широко використано новітні форми організації та проведення навчальних занять зі зростанням ролі інтерактивних форм організації навчального процесу, використанням індивідуалізованих освітніх траєкторій для студентів; залучено сучасні технології і засоби контролю; створено відповідний дидактичний супровід. Доцільними визнаються ті форми розвитку аналітичної компетентності майбутніх бакалаврів економічних спеціальностей, які найбільшою мірою відповідають тренуванню розумових здібностей, логічного інтелекту і вербальних навичок у процесі комунікації з викладачем і в групі, використанню потенціалу змісту зазначеної компетентності для розкриття творчих здібностей, сприяють самовихованню, самовдосконаленню, саморозвитку особистості, забезпечують поступовий перехід від традиційного навчання до динамічного в системі безперервної освіти та самоосвіти. Найбільш поширеними є різні види лекцій, які сприятимуть одержанню нових знань безпосередньо від науковців та забезпечуватимуть зворотний зв’язок між тими, хто навчає, і тими, хто навчається; тренінги, воркшопи, лабораторії, технології розвитку критичного мислення. | ua |
dc.description.abstract | The article presents the results of a pedagogical experiment related to the implementation of the model of development of analytical competence of specialists in economic specialties. The analytical competence of specialists in economic specialties is a complex integrated personality entity, the essence of which is a set of interrelated components. The article describes the forms of organizing the training of future economists for analytical professional activities that contribute to the development of analytical competence of specialists in economic specialties. During experimental learning, it was advisable to combine traditional forms of learning and innovative technologies; New forms of organization and conducting of training sessions are widely used, with the growing role of interactive forms of organization of educational process, using individualized educational trajectories for students; modern technologies and control means are involved; appropriate didactic support is created. It is advisable to recognize those forms of development of analytical competence of future bachelors of economic specialties, which correspond most to the training of mental abilities, logical intelligence and verbal skills in the process of communication with the teacher and in the group, the use of the potential of the content of this competence for the disclosure of creative abilities, promote self-education, self-development, self-development personality, provide a gradual transition from traditional education to a dynamic in the system of continuous education and self-education. The most common are the different types of lectures that will promote the acquisition of new knowledge directly from scholars and provide feedback between those who teach and those who study; trainings, workshops, laboratories, technologies of critical thinking development. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | аналітична компетентність | ua |
dc.subject | фахівці економічних спеціальностей | ua |
dc.subject | форми навчання | ua |
dc.subject | види занять | ua |
dc.subject | традиційні форми навчання | ua |
dc.subject | інноваційні технології | ua |
dc.subject | analytical competence | ua |
dc.subject | specialists of economic specialties | ua |
dc.subject | forms of training | ua |
dc.subject | types of employment | ua |
dc.subject | traditional forms of education | ua |
dc.subject | innovative technologies | ua |
dc.subject.classification | 37.091.113 | ua |
dc.title | Форми організації навчання студентів економічних спеціальностей, спрямованих на розвиток їх аналітичної компетентності | ua |
dc.title.alternative | Forms of the organization of training students' economic specialties for the development of analytical competence | ua |
dc.type | Article | ua |