Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Статистичний аналіз експериментальної апробації методики формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шостак, І. І.
dc.date.accessioned 2020-04-21T04:15:35Z
dc.date.available 2020-04-21T04:15:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шостак, І. І. Статистичний аналіз експериментальної апробації методики формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів / І. І. Шостак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 69. – С. 281-285. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28178
dc.description.abstract Представлено детальний опис проведення експериментального навчання, спрямованого на формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів. Визначено сутність поняття «англомовна лексична компетенція» відносно спеціалістів фінансово-економічного профілю. Висунуто гіпотезу про ефективність формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів. Обґрунтовано лінгводидактичну модель формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів та відповідну систему вправ. Визначено критерії та показники оцінювання рівнів сформованості у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів. Розроблено матеріали для передекспериментальної та прикінцевої перевірки методики формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції. Ефективність розробленої методики формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів апробовано у ході експериментального дослідження. Для перевірки достовірності результатів експериментального навчання, їх кількісної та якісної характеристики застосовано методи статистичної обробки інформації. Для статистичного порівняння показників у вибірках студентів контрольної та експериментальної груп на початку та наприкінці експерименту надано обчислення математичного очікування для кожної групи. Доведено статистичну значущість розбіжностей між показниками в експериментальній та контрольній групах за допомогою критерію Фішера. За результатами експериментальних даних підтверджено ефективність використання розробленої методики формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів. ua
dc.description.abstract The article deals with the detailed description of the experimental learning aimed at developing English lexical competence in the process of reading professionally oriented texts. The concept «English lexical competence of specialists majoring in finance and economics» has been defined. The hypothesis about the effectiveness of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts has been presented. The linguodidactic model of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts as well as the corresponding system of exercises have been elaborated. The criteria, evaluative indicators and levels of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts have been determined. The materials for pre-experimental and final verification of the methodology of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts have been provided. The effectiveness of the experimental method of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts has been tested during the experimental teaching. To verify the reliability of the results of experimental studies, their quantitative and qualitative characteristics, methods of statistical processing of information have been applied. Mathematical calculations for statistical comparison of the indicators in the student samples of the control and experimental groups at the beginning and at the end of the experimental teaching have been calculated for each group. The statistical significance of differences between the indices in the experimental and control groups with the use of Fisher criteria has been verified. According to the results of experimental data, the effectiveness of using the elaborated method of developing English lexical competence in the process of reading professionally oriented texts has been confirmed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject володіння іноземною мовою ua
dc.subject методика навчання ua
dc.subject англомовна лексична компетенція ua
dc.subject професійно-орієнтовані тексти ua
dc.subject експериментальне навчання ua
dc.subject етапи експерименту ua
dc.subject рівні сформованості англомовної лексичної компетенції ua
dc.subject методи статистичної обробки інформації ua
dc.subject статистичний аналіз ua
dc.subject knowledge of a foreign language ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject English lexical competence ua
dc.subject professional-oriented texts ua
dc.subject experimental learning ua
dc.subject stages of the experiment ua
dc.subject levels of the development of English lexical competence ua
dc.subject methods of statistical information processing ua
dc.subject statistical analysis ua
dc.subject.classification 811.111:378.147 ua
dc.title Статистичний аналіз експериментальної апробації методики формування у майбутніх фінансистів англомовної лексичної компетенції у процесі читання професійно-орієнтованих текстів ua
dc.title.alternative Statistical analysis of the experimental approbation of methods of developing English lexical competence of future financiers in the process of reading professionally oriented texts ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics