Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сенсорна інтеграція дітей з аутизмом в умовах дошкільної установи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Островська, К. О.
dc.contributor.author Качмарик, Х. В.
dc.date.accessioned 2020-04-15T18:45:35Z
dc.date.available 2020-04-15T18:45:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Островська, К. О. Сенсорна інтеграція дітей з аутизмом в умовах дошкільної установи / К. О. Островська, Х. В. Качмарик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 35. – С. 132-136. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28162
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості терапії сенсорних розладів дітей з аутизмом в умовах дошкільної установи. Обґрунтовано основне значення такої терапії в допомозі аутичній дитині. Описано два шляхи подолання сенсорної надвразливості з використанням програм сенсорної стимуляції: 1) програму сенсорної стимуляціївиконують вдома батьки за чіткими вказівками і рекомендаціями психолога; 2) програму виконує психолог в умовах дошкільної установи. У статті проаналізовано, зокрема, основні положення та принципи здійснення такої програми. Виокремлено групи вправ, які використовують для сенсорної інтеграції, а саме: вправи, спрямовані на візуальну і зорово-рухову стимуляцію; вправи, спрямовані на слухову, нюхову, тактильну стимуляцію; вправи, що стимулюють реакції дитини на різні смаки; вправи, що стимулюють пропріоцептивну систему відчуттів. Наведено приклади базових вправ для терапії згаданих вище сфер. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности терапии сенсорных расстройств детей с аутизмом в условиях дошкольного учреждения. Обоснованно основное значение такой терапии в помощи аутичному ребенку. Рассмотрены два пути преодоления сенсорной уязвимости с помощью программ сенсорной стимуляции: программа сенсорной стимуляции выполняется родителями дома по четким указаниям и рекомендациям психолога; программа сенсорной стимуляции выполняется психологом в условиях дошкольного учреждения. В частности, проанализированы основные положения и принципы при ее осуществлении. Выделены группы упражнений, используемых для сенсорной интеграции, а именно: упражнения, направленные на визуальную и зрительно-двигательную стимуляцию; упражнения, направлены на слуховую, обонятельную, тактильную стимуляцию; упражнения, стимулирующие реакции ребенка на разные вкусы; упражнения, стимулирующие проприоцептивную систему ощущений. Приведены примеры базовых упражнений для терапии вышеупомянутых сфер. ua
dc.description.abstract The article treatments the features of sensory integration of children with autism in the conditions of a preschool institution are considered. The therapy of sensory disorders is grounded as the main aid to the autistic child. Two ways to overcome the sensory over vulnerability treatment that happens with the help of programs of sensory stimulation: the program of sensory stimulation is performed by parents at home, with clear instructions and recommendations of the psychologist; the program of sensory stimulation is performed by a psychologist in preschool institutions. In particular, the basic terms and principles in these programs are given. There are individual exercises, which are used for sensory integration, namely: exercises aimed at visual and visual-motor stimulation; exercises aimed at auditory, olfactory, tactile stimulation; exercises that stimulate the child's reactions to different tastes; exercises that stimulate the proprioceptive system of sensation. There are examples of basic exercises for the therapy in the mentioned above spheres. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сенсорна інтеграція ua
dc.subject терапія сенсорних розладів ua
dc.subject програма сенсорної стимуляції ua
dc.subject сенсорна надвразливість ua
dc.subject аутична дитина ua
dc.subject сенсорная интеграция ua
dc.subject терапия сенсорных расстройств ua
dc.subject программа сенсорной стимуляции ua
dc.subject сенсорная уязвимость ua
dc.subject аутичный ребенок ua
dc.subject sensory integration ua
dc.subject therapy for sensory disorders ua
dc.subject the program of sensory stimulation ua
dc.subject sensory over vulnerability ua
dc.subject autistic child ua
dc.subject.classification 159.973 ua
dc.title Сенсорна інтеграція дітей з аутизмом в умовах дошкільної установи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу