Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Досвід роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру у формуванні професійної свідомості корекційного педагога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мамічева, О. В.
dc.contributor.author Омельченко, М. С.
dc.date.accessioned 2020-04-15T18:44:12Z
dc.date.available 2020-04-15T18:44:12Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мамічева, О. В. Досвід роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру у формуванні професійної свідомості корекційного педагога / О. В. Мамічева, М. С. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 35. – С. 126-131. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28161
dc.description.abstract Дана стаття присвячена проблемі впливу досвіду роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру на формування професійної свідомості корекційного педагога. Автор визначає актуальність даної проблеми, обґрунтовує необхідність формування професійної свідомості корекційного педагога, визначає її компоненти та шляхи становлення. Визначені такі напрямки формування професійної свідомості, як розвиток психологічних якостей особистості, формування системи знань з галузі спеціальної педагогіки і психології, формування системи професійних цінностей і професійної моралі, формування уявлень про професійний обов’язок і почуття відповідальності за власну професійну діяльність. Матеріали, представлені у статті, є науковим підґрунтям для дослідження проблеми формування професійної свідомості корекційного педагога на етапі допрофесійної підготовки та безпосередньо у професійній діяльності, зокрема, у процесі роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру. ua
dc.description.abstract Данная статья посвящена проблеме влияния опыта работы с детьми с расстройствами аутистического спектра на формирование профессионального сознания коррекционного педагога. Автор определяет актуальность данной проблемы, обосновывает необходимость формирования профессионального сознания коррекционного педагога, выделяет его компоненты и пути становления. Определены такие направления формирования профессионального сознания, как развитие психологических качеств личности, формирование системы знаний из области специальной педагогики и психологии, формирование системы профессиональных ценностей и профессиональной морали, формирование представлений про профессиональный долг и чувства ответственности за собственную профессиональную деятельность. Материалы, представленные в статье, являются научной основой для исследования проблемы формирования профессионального сознания коррекционного педагога на этапе допрофессиональной подготовки и непосредственно в профессиональной деятельности, в частности, в процессе работы с детьми с расстройствами аутистического спектра. ua
dc.description.abstract This article is devoted to the problem of the influence of working experience with children with autism spectrum disorders on the formation of a professional consciousness of a correctional teacher. The author determines the urgency of this problem, justifies the necessity of forming a professional consciousness of the correctional teacher, distinguishes its components from the way of becoming. Identified such areas of the formation of professional consciousness as the development of the psychological qualities of the individual, the formation of a system of knowledge from the field of special pedagogy and psychology, the formation of a system of professional values and professional morals, the formation of ideas about professional duty and a sense of responsibility for one's own professional activity. The materials presented in the article are the scientific basis for studying the problem of forming a professional consciousness of a correctional teacher at the stage of pre-professional training and directly in professional activity, in particular, in the process of working with children with autism spectrum disorders. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з розладами аутистичного спектру ua
dc.subject корекційний педагог ua
dc.subject корекційно-педагогічна діяльність ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject професійна свідомість ua
dc.subject дети с расстройствами аутистического спектра ua
dc.subject коррекционный педагог ua
dc.subject коррекционно-педагогическая деятельность ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject профессиональное развитие ua
dc.subject профессиональное сознание ua
dc.subject children with autism spectrum disorders ua
dc.subject correctional teacher ua
dc.subject correctional-pedagogical activity ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject professional development ua
dc.subject professional consciousness ua
dc.subject.classification 159.922:376.011.3-051:616.896-053.2 ua
dc.title Досвід роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру у формуванні професійної свідомості корекційного педагога ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу