Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості психокорекції дітей з розладами аутистичного спектру засобами арт-терапії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мамічева, О. В.
dc.contributor.author Березка, С. В.
dc.date.accessioned 2020-04-15T18:41:49Z
dc.date.available 2020-04-15T18:41:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мамічева, О. В. Особливості психокорекції дітей з розладами аутистичного спектру засобами арт-терапії / О. В. Мамічева, С. В. Березка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 35. – С. 120-126. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28160
dc.description.abstract У статті проаналізовано переваги застосування арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. Висвітлено основні функції арт-терапії в роботі з ними, а саме: катарсичну, регулятивну, комунікативно-рефлексивну. Проаналізовані основні механізми впливу арт-терапії як засобу психологічної корекції дітей з розладами аутистичного спектру. Визначено мультимодальність арт-терапевтичних технологій, як сукупності підходів, форм та методів цілісного розвиваючого, освітнього, виховного та психокорекційного впливу на особистість дитини засобами різних видів мистецтва. Запропоновано власну схему основних видів арт-терапії та розглянуто специфіку застосування різних методів арт-терапії у роботі з дітьми зазначеної категорії. Проаналізовано особливості застосування музикотерапіїї, танцювальної терапії, казкотерапії, ізотерапії, імаготерапії у роботі з ними. Визначено коло задач, які вирішує арт-терапія у психокорекції дітей з розладами аутистичного спектру. ua
dc.description.abstract В статье дано определение аутизма и описаны его основные характеристики у детей. Проанализированы преимущества применения арт-терапии в работе с детьми дошкольного возраста с расстройствами аутистического спектра. Освещены основные функции арт-терапии в работе с детьми, с аутизмом, а именно: катарсическая, регулятивная, коммуникативно-рефлексивная. Проанализированы основные механизмы влияния арт-терапии, как средства психологической коррекции детей с аутизмом. Определены мультимодальнисть арт-терапевтических технологий, как совокупности подходов, форм и методов целостного развивающего, образовательного, воспитательного и психокоррекционного влияния на личность ребенка средствами различных видов искусства. Предложено собственную схему основных видов арт-терапии. Рассмотрена специфика применения различных методов арт-терапии в работе с детьми с аутизмом. Проанализированы особенности применения музикотерапиии, танцевальной терапии, сказкотерапии, изотерапии, имаготерапия в работе с детьми с аутизмом. Определен круг задач, которые решает арт-терапия в психокоррекции детей с расстройствами аутистического спектра. ua
dc.description.abstract The article defines autism and describes its main characteristics in children. The advantages of using art therapy in working with children of preschool age with autism are analyzed. The main functions of art therapy in working with children, with autism, namely: cathartic, regulative, communicative-reflexive, are covered. The main mechanisms of the influence of art therapy as a means of psychological correction, children with autism are analyzed. The multimodality of art-therapeutic technologies as a set of approaches, forms and methods of integral developing, educational, educational and psychocorrectional influence on the personality of the child by means of various kinds of art are defined. Proposed own scheme of the main types of art therapy. The specifics of the application of various methods of art therapy in working with children with autism are considered. The peculiarities of the use of musical therapy, dance therapy, fairytale therapy, isothermia, and imago therapy in work with children with autism are analyzed. The range of tasks that art therapy solves in psycho-correction of children with autism is determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психокорекція ua
dc.subject арт-терапія ua
dc.subject музикотерапія ua
dc.subject кінезотерапія ua
dc.subject ізотерапія ua
dc.subject бібліотерапія ua
dc.subject казкотерапія ua
dc.subject імаготерапія ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject діти з розладами аутистичного спектру ua
dc.subject психокоррекция ua
dc.subject арт-терапия ua
dc.subject музыкотерапия ua
dc.subject кинезотерапия ua
dc.subject изотерапия ua
dc.subject библиотерапия ua
dc.subject сказкотерапия ua
dc.subject имаготерапия ua
dc.subject дети с расстройствами аутистического спектра ua
dc.subject psychocorrection ua
dc.subject art therapy ua
dc.subject music therapy ua
dc.subject kinesotherapy ua
dc.subject bibliotherapy ua
dc.subject fairy-tale therapy ua
dc.subject imago therapy ua
dc.subject children with autism ua
dc.subject.classification 159.922.76 ua
dc.title Особливості психокорекції дітей з розладами аутистичного спектру засобами арт-терапії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу