Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Спеціальні інтереси дитини з розладами аутичного спектру в контексті інклюзивної освіти в рамках Нової української школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієнко, І. В.
dc.date.accessioned 2020-04-15T10:06:46Z
dc.date.available 2020-04-15T10:06:46Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сергієнко, І. В. Спеціальні інтереси дитини з розладами аутичного спектру в контексті інклюзивної освіти в рамках Нової української школи / І. В. Сергієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 35. – С. 75-81. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28144
dc.description.abstract У статті проаналізовано дослідження варіативності специфічних інтересів дитини з розладом аутисчного спектру РАС) та розробка стратегій використання цих специфічних інтересів дитини з РАС у навчальному та виховному процесі. Спеціальні інтереси дитини з РАС автор виділяє як специфічний допоміжний інструмент адаптації дитини в освітньому середовищі, її соціалізації та інтеграції в суспільне життя соціуму. Особлива роль у включенні дитини з аутизмом в інклюзивне середовище закладу освіти відводиться спеціальним інтересам, що задовольняють сенсорні потреби, адже розуміння дій та специфічних інтересів, пов’язаних із задоволенням сенсорних потреб дитини дозволить вчителю і дітям краще взаємодіяти з дитиною з аутизмом в рамках Нової української школи. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается вариативность специальных интересов ребенка с расстройством аутистического спектра и стратегии использования этих интересов в учебном и воспитательном процессах. Специальные интересы выступают специфическим вспомогательным инструментом адаптации ребенка в образовательной и социальной среде. Особенная роль отводится специальным интересам, которые удовлетворяют сенсорные потребности ребенка с РАС. Понимание действий связанных с удовлетворением сенсорных потребностей ребенка с РАС поможет учителю и детям организовать учебный процесс с максимальным использованием потенциала каждого ребенка в рамках Новой украинской школы. ua
dc.description.abstract The article explores the scope of special interests of autistic children and strategies for engaging the child through their special interest for education. Special interests are used as an auxiliary tool for adapting the child to educational and social environment. Special interests hold an important role – they satisfy sensory needs of an autistic child. Understanding of actions connected to satisfaction of sensory needs of a child on autistic spectrum will help the teacher to make the education as efficient as possible, boosting potential of every child within the New Ukrainian School. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject дитина з розладом аутисчного спектру ua
dc.subject розлад аутисчного спектру (РАС) ua
dc.subject спеціальні інтереси дитини з РАС ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject інклюзивно-ресурсний центр ua
dc.subject нова українська школа (НУШ) ua
dc.subject сенсорні потреби ua
dc.subject сенсорні порушення ua
dc.subject методика DIR-Floortime ua
dc.subject ребенок с расстройством аутистического спектра ua
dc.subject расстройство аутистического спектра (РАС) ua
dc.subject специальные интересы ребенка с РАС ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject инклюзивно-ресурсный центр ua
dc.subject новая украинская школа (НУШ) ua
dc.subject сенсорные потребности ua
dc.subject сенсорные нарушения ua
dc.subject autism ua
dc.subject autistic child ua
dc.subject autistic spectrum ua
dc.subject autistic spectrum disorder (ASD) ua
dc.subject special interest ua
dc.subject inclusion ua
dc.subject New Ukrainian School (NUSh) ua
dc.subject DIR-Floortime ua
dc.subject inclusion centre ua
dc.subject sensory issues ua
dc.subject sensory processing disorder (SPD) ua
dc.subject.classification 376 - 056.2/.3:159.952.13(477) ua
dc.title Спеціальні інтереси дитини з розладами аутичного спектру в контексті інклюзивної освіти в рамках Нової української школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу