Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційні методи вокального навчання та їхня роль у формуванні виконавських навичок студента-вокаліста

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондарчук, А. Я.
dc.contributor.author Мищук, П. М.
dc.date.accessioned 2020-04-11T08:50:29Z
dc.date.available 2020-04-11T08:50:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бондарчук А. Я. Інноваційні методи вокального навчання та їхня роль у формуванні виконавських навичок студента-вокаліста / А. Я. Бондарчук, П. М. Мищук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 26-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28098
dc.description.abstract Для формування виконавських навичок сучасного студента-вокаліста велике значення мають інноваційні методи навчання. Одним із найефективніших є метод Джо Естілл, який складається з трьох основних розділів: технічна майстерність, артистична майстерність та магія виконання. Її концепція спирається на знання і детальне пояснення положень, пов’язаних з роботою голосового апарату. Саме такий підхід допоміг автору цієї методики зрозуміти, якою повинна бути система вправ, яка б дозволила не лише покращити свої вокальні навички, але й забезпечити гігієну та збереження голосу. Джо Естілл створила схеми, завдяки яким співак отримував би можливість детально контролювати свій спів. Цей шлях привів її до розуміння того, як можна вдосконалити методи по покращенню якості голосу, збільшенню вокальних можливостей, забезпечити охорону голосу. Не менш вагомою є методика Сета Ріґґса, яка полягає в тому, що спів повинен базуватися на основі розмовного голосу. У своїй методиці педагог зазначає важливість співу в різних музичних жанрах. Основу його методики становлять вокальні вправи на розвиток техніки володіння голосовим апаратом, розширення діапазону вокаліста та техніки плавного переходу між регістрами. Головним елементом у процесі співу педагог вважає відтворення певного емоційного образу композиції, причому не лише за допомогою голосу, а й використовуючи акторську майстерність. Досить молодою, проте ефективною є школа різножанрового вокалу ІmproviNation Ірини Цуканової, яка базується на ідеї об’єднання різних жанрів та стилів виконання, таких як поп, джаз, опера, фольклор, gospel, фанк, рок, рок-н-рол, кантрі, соул, в єдину методику вокального навчання. Зміст її полягає в змішуванні різноманітних стилів та поєднанні максимальної кількості музичних жанрів. Основна увага приділяється роботі над правильним диханням, вокальною точкою, з’єднанням регістрів, вокальними прийомами, створенню вокальної особистості, власного унікального звучання, своєї неповторної манери, максимальному розкриттю найяскравіших сторін вокального апарату та особистості загалом. ua
dc.description.abstract Іnnovative teaching methods are of great importance for the formation of the performing skills of a modern student-vocalist. One of the most effective is Joe E'thill's method, which consists of three main sections: technical skill, artistic skill, and execution magic. Its concept is based on the knowledge and detailed explanation of the provisions related to the operation of the voice apparatus. It was this approach that helped the author of this technique understand what a system of exercises should be that would not only improve his vocal skills but also ensure hygiene and preservation of voice. Joe Estill created a scheme to give the singer the ability to control his singing in detail. This path led her to understand how to improve methods to improve voice quality, increase vocal capabilities, and provide voice protection. No less important is the Seth Rigs method, which is that singing should be based on a spoken voice. In his methodology, the teacher notes the importance of singing in different musical genres. The basis of his technique consists of vocal exercises on the development of the technique of possession of the vocal apparatus, the expansion of the vocalist range and the technique of smooth transition between registers. The main element in the process of singing, the teacher considers the reproduction of a certain emotional image of the composition, not only with the help of voice, but also using acting. Pretty young but effective is Irina Tsukanova's School of Intercultural Vocal ImproviNation, which is based on the idea of combining different genres and styles of performances such as pop, jazz, opera, folklore, gospel, funk, rock, rock and roll, country , soul in the only vocal training technique. Its content consists of mixing various styles and combining the maximum number of musical genres. The focus is on working on the right breathing, vocal point, combination of registers, vocal techniques, creating a vocal personality, its own unique sound, its unique style, the maximum disclosure of the brightest sides of the vocal apparatus and personality in general. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject виконавські навички ua
dc.subject студент-вокаліст ua
dc.subject інноваційні методи вокального навчання ua
dc.subject performing skills ua
dc.subject student-vocalist ua
dc.subject innovative methods of vocal training ua
dc.subject.classification 784:[378.016:001.895] ua
dc.title Інноваційні методи вокального навчання та їхня роль у формуванні виконавських навичок студента-вокаліста ua
dc.title.alternative Innovative methods of vocal education and their role in forming the executive students of the vocalist ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу