Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Технологія розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фоменко, Л. М.
dc.date.accessioned 2020-04-01T16:11:52Z
dc.date.available 2020-04-01T16:11:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Фоменко Л. М. Технологія розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки / Л. М. Фоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 255-258. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27920
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів інформатики у закладах вищої освіти. Наголошено на необхідності розвитку в майбутніх учителів інформатики пізнавальної активності як однієї з якостей, що сприяють самоосвіті, професійному зростанню, мобільності й конкурентоспроможності на ринку праці. Зазначено, що математична підготовка, яка є важливою складовою частиною професійної підготовки майбутніх учителів інформатики, має значні потенційні можливості для розвитку пізнавальної активності, однак у сучасних умовах ці можливості не використовуються повною мірою. Розроблено технологію розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки, що являє собою науково обґрунтовану і системну модель цілеспрямованого, структурованого, особистісно орієнтованого процесу взаємодії викладача математичних дисциплін із студентами, що реалізує освітню мету, ґрунтується на визначених методологічних підходах, принципах, функціях, підборі оптимальних методів, форм та засобів, використання яких сприяє підвищенню ефективності розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки, а також забезпечує досягнення спроєктованого результату та визначається певним алгоритмом дій. Визначено структуру технології як сукупність методологічно-цільового (мета, зміст, завдання, методологічні підходи, принципи, функції), організаційно-технологічного (структурні компоненти пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики, об’єкти, суб’єкти, форми, методи та засоби розвитку досліджуваної якості в процесі математичної підготовки) та діагностувального (фактори, критерії, рівні розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки й відповідний діагностичний інструментарій) компонентів, які є взаємопов’язаними та взаємозумовлюють один одного. Схарактеризовано етапи технології (пошуково-інформаційний, діяльнісно-результативний і контрольно-регулятивний), реалізація яких сприятиме досягненню поставленої мети стосовно підвищення рівня пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of future computer science teachers’ preparation in higher education institutions. The necessity of development of future computer science teachers’ cognitive activity as one of the qualities promoting self-education, professional growth, mobility and competitiveness in the labor market is emphasized. It is stated that mathematical training, which is an important component of the professional training of future computer science teachers, has considerable potential for the development of cognitive activity, but in modern conditions these opportunities are not used to the full. The technology of development of future computer science teachers’ cognitive activity in mathematical training has been developed, which is a scientifically grounded system model of purposeful, structured, personally-oriented process of interaction of the mathematical disciplines teacher with students, which realizes the educational goal; it is based on certain methodological approaches, principles, functions, selection of optimal methods, forms and means, the use of which contributes to the improvement of the development of future computer science teachers’ cognitive activity in mathematical training; it ensures the achievement of the projected result and is determined by a specific algorithm of action. The structure of technology is defined as a set of such components as: methodological and purposeful (purpose, content, objectives, methodological approaches, principles, functions), organizational and technological (structural components of future computer science teachers’ cognitive activity, object, subjects, forms, methods and means of development of the researched quality in mathematical training) and diagnostic (factors, criteria, levels of development of future computer science teachers’ cognitive activity in mathematical training and appropriate diagnostic tools); they are interconnected and interdependent. The stages of technology (search-informational, activity-effective and control-regulatory) are characterized, the realization of which will contribute to the achievement of the set goal in order to increase the level of future computer science teachers’ cognitive activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject пізнавальна активність ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject розвиток пізнавальної активності ua
dc.subject майбутні вчителі інформатики ua
dc.subject математична підготовка ua
dc.subject технологія ua
dc.subject компоненти ua
dc.subject етапи ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject development ua
dc.subject development of cognitive activity ua
dc.subject future computer science teachers ua
dc.subject mathematical training ua
dc.subject technology ua
dc.subject components ua
dc.subject stages ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:004]:51(045) ua
dc.title Технологія розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів інформатики в процесі математичної підготовки ua
dc.title.alternative The development technology of future computer science teachers’ cognitive activity in mathematical training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу