ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шульженко | |
dc.date.accessioned | 2013-05-10T15:30:10Z | |
dc.date.available | 2013-05-10T15:30:10Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Шульженко Д.І. Показники готовності вчителя до навчання дітей з аутистичним спектром порушень у масовій школі / Д.І. Шульженко // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІІ (83). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 239-250 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2789 | |
dc.description.abstract | В статті висвітлюються питання готовності вчителів масових загальноосвітніх шкіл до роботи з аутичними дітьми в інклюзивній формі. Зосереджується увага на реалізації інноваційної складової роботи вчителя початкової школи з аутичними дітьми. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article is lighted up question of readiness of teachers of mass general schools to work with children in a inclusive form. Attention is attracted on realization of innovative constituent of work of teacher of primary school with problem children. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інклюзивна освіта | ru_RU |
dc.subject | інклюзивна форма навчання | ru_RU |
dc.subject | діти зі спектра аутичних порушень | ru_RU |
dc.subject | психологічний супровід | ru_RU |
dc.subject | складові первазивних порушень у дітей | ru_RU |
dc.subject | inclusive education | ru_RU |
dc.subject | inclusive form of teaching | ru_RU |
dc.subject | children with the spectrum of violations | ru_RU |
dc.subject | psychological accompaniment making violations at children | ru_RU |
dc.title | Показники готовності вчителя до навчання дітей з аутистичним спектром порушень у масовій школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |