ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Степанова, О.Г. | |
dc.date.accessioned | 2013-05-10T15:01:01Z | |
dc.date.available | 2013-05-10T15:01:01Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Степанова О.Г. Теорія інтеграції у філософській і психолого-педагогічній літературі / О.Г. Степанова // Наукові записки : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Серія педагогічні та історичні науки, випуск LXХХІІІ (83). - К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – С. 226-231 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2787 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається поняття “інтеграція в освіті”; як результат аналізу відповідної літератури виділяються компоненти досвіду інтеграції та її основи; окреслюються ознаки інтеграційних процесів; в якості значимих для подальшого дослідження даної проблеми виділяються два способи інтеграції – інтегративні підходи та інтегративні курси. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article reveals the notion “integration in education”; distinguishes the components of the integration experience as the result of the analysis of the corresponding literature; indicates the features of the integration processes; singles out two ways of integration – integrative approaches and integrative courses as significant for the further investigation of this problem. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | інтеграція | ru_RU |
dc.subject | диференціація | ru_RU |
dc.subject | координація | ru_RU |
dc.subject | синтез | ru_RU |
dc.subject | інтегративний підхід | ru_RU |
dc.subject | інтегративний курс | ru_RU |
dc.subject | integration | ru_RU |
dc.subject | differentiation | ru_RU |
dc.subject | coordination | ru_RU |
dc.subject | synthesis | ru_RU |
dc.subject | integrative approach | ru_RU |
dc.subject | integrative course | ru_RU |
dc.title | Теорія інтеграції у філософській і психолого-педагогічній літературі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |