Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Викладання іноземних мов у нідерландах у контексті розвитку педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колісніченко, А. І.
dc.date.accessioned 2020-03-30T12:21:21Z
dc.date.available 2020-03-30T12:21:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Колісніченко А. І. Викладання іноземних мов у нідерландах у контексті розвитку педагогічної освіти / А. І. Колісніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 134-137. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27852
dc.description.abstract Стаття присвячена питанням функціонування й ефективності різних методів викладання іноземних мов на різних етапах становлення педагогічної освіти в Нідерландах. Визначено хронологічні рамки дослідження, які охоплюють чотири століття, із шістнадцятого по двадцяте включно, та мотиви і причини, які спонукали голландців до вивчення іноземних мов. Використовуючи метод критичного аналізу літературних джерел, висвітлено історичний розвиток голландської педагогічної освіти, її етапи та рівні. Як результат, за допомогою методу вивчення й узагальнення педагогічного досвіду зазначено праці голландських освітян, прибічників певних напрямів викладання іноземних мов, та проаналізовано їхній внесок у розвиток педагогічної освіти Нідерландів. Особливу увагу акцентовано на започаткуванні повноцінної педагогічної освіти, яка передбачає професійну підготовку вчителів загалом і вчителів іноземних мов зокрема. У статті перелічено методи навчання іноземної мови, які були популярні в окремі періоди розвитку педагогічної освіти. Також зазначено хронологічні межі функціонування вказаних методів, висвітлено питання ефективності кожного методу. Крім того, зазначено імена освітян, які представляли найпоширеніші течії в методиці викладання іноземної мови. Автор розглядає пріоритетність методичних практик у голландській освіті, їхнє практичне значення для ефективного вивчення іноземної мови. Проаналізовано вплив індивідуального та групового навчання на вибір методів навчання іноземної мови. Узагальнено та досліджено особливості викладання іноземних мов у Нідерландах, головні реформи, які вплинули на розвиток педагогічної освіти. Доведено, що єдиного методу, який може вважатися найефективнішим, не існує, тому вчителі іноземних мов обирають методи навчання відповідно до цілей навчання, форм і умов роботи. ua
dc.description.abstract The article deals with the functioning and effectiveness of different methods of foreign languages teaching at different stages of the teacher education formation in the Netherlands. The chronological framework of the study covers four centuries from the sixteenth to the twentieth inclusive. The motives and reasons which prompted the Dutch to learn foreign languages have been identified. Using the method of critical analysis of literary sources, the historical development of Dutch pedagogical education, its stages and levels are highlighted. As a result, using the method of studying and generalizing pedagogical experience, the works of Dutch educators, adherents of certain directions of foreign languages teaching are indicated, and their contribution to the development of pedagogical education of the Netherlands is analysed. Particular attention is paid to the initiation of a full pedagogical education, which provides highly qualified foreign language teachers training. The article contains the list the methods of teaching a foreign language and chronological limits of their functioning, as well as the effectiveness of each of these methods. The author considers the priority of methodological practices in Dutch education, their practical importance for the effective learning of a foreign language. The influence of individual and group training on the choice of foreign language teaching methods is analysed. Features of foreign language teaching in the Netherlands and major reforms which had the greatest influence on the development of teacher education have been generalized and explored. It is proved that there is no single method that can be considered the most effective, so foreign language teachers choose teaching methods according to the learning objectives, outcomes, forms of work and working conditions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна освіта ua
dc.subject методи викладання іноземних мов ua
dc.subject підготовка вчителів ua
dc.subject класична освіта ua
dc.subject ефективність навчання ua
dc.subject етапи освіти ua
dc.subject методика навчання іноземної мови ua
dc.subject іншомовна підготовка ua
dc.subject pedagogical education ua
dc.subject methods of foreign languages teaching ua
dc.subject teacher training ua
dc.subject classical education ua
dc.subject effectiveness of teaching ua
dc.subject stages of education ua
dc.subject teaching methods of foreign language ua
dc.subject foreign language training ua
dc.subject.classification 37.016:811 (492) ua
dc.title Викладання іноземних мов у нідерландах у контексті розвитку педагогічної освіти ua
dc.title.alternative Foreign languages teaching in the Netherlands in the context of the teacher education development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу