Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пирогова, Т.
dc.date.accessioned 2020-03-24T17:33:46Z
dc.date.available 2020-03-24T17:33:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пирогова, Т. Формування естетичних смаків та оцінок / Т. Пирогова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 41 (54). – С. 153-162. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27737
dc.description.abstract В статті доводиться, що формування естетичних смаків та оцінок – необхідної складової духовності людини - відбувається через виховання любові до мистецтва як внутрішньої потреби в спілкуванні з мистецтвом, розуміння сенсу мистецтва і його призначення. Розвиток інтересу до мистецтва передбачає, у свою чергу, формування вміння сприймати, розуміти та оцінювати твори мистецтва, що з часом переростає в естетичний смак особистості. Виростаючи із емоційної реакції на сприйняте та його раціонального аналізу, із суспільних поглядів на красу та індивідуальних психологічних переваг, естетичний смак засвідчує вихованість особи, її рівень естетичної культури. Нині, коли на молодь спрямований потік різної за якістю естетичної інформації, тиснуть численні технічні нововведення, своєрідні виклики духовності створює й постійно відтворює інтернет-середовище, виховання естетичних смаків та оцінок постає як своєрідний протектор поширенню бездуховності, як джерело утвердження гуманістичного світогляду, як своєрідний орієнтир, який допомагає розбиратися у світі істинних та фальшивих цінностей та спрямовує діяльність особистості до вершин естетичної досконалості. ua
dc.description.abstract В статье доказывается, что формирование эстетических вкусов и оценок - необходимой составной духовности человека - происходит через воспитание любви к искусству как внутренней потребности в общении с искусством, понимание смысла искусства и его назначения. Развитие интереса к искусству предполагает, в свою очередь, формирование умения воспринимать, понимать и оценивать произведения искусства, со временем перерастает в эстетический вкус личности. Вырастая из эмоциональной реакции на воспринято и его рационального анализа, из общественных взглядов на красоту и индивидуальных психологических преимуществ, эстетический вкус свидетельствует воспитанность личности, ее уровень эстетической культуры. Сейчас, когда на молодежь направленный поток различной по качеству эстетической информации, давят многочисленные технические новшества, своеобразные вызовы духовности создает и постоянно воспроизводит интернет-среда, воспитание эстетических вкусов и оценок выступает как своеобразный протектор распространению бездуховности, как источник утверждения гуманистического мировоззрения, как своеобразный ориентир , который помогает разбираться в мире истинных и ложных ценностей и направляет деятельность личности к вершинам эстетического совершенства. ua
dc.description.abstract The article argues that the formation of aesthetic tastes and evaluations аre a necessary component of human spirituality. It occurs through the cultivation of love for art as an internal need to communicate with art, understanding the meaning of art and its purpose. The development of interest in the arts, involves the formation of the ability to perceive, understand and evaluate works of art, which eventually develops into an aesthetic taste of personality. Growing from the emotional response to the perceived and its rational analysis, from public views on beauty and individual psychological benefits, the aesthetic taste attests to the person's upbringing, his level of aesthetic culture. Nowadays, when the flow of different aesthetic information of different quality is directed at the youth, numerous technical innovations are pressing, peculiar challenges of spirituality create and constantly reproduce the Internet environment, education of aesthetic tastes and evaluations appears as a kind of protector of spreading of spirituality, as a source of affirmation of humanistic, humanistic, which helps to understand the world of true and false values and directs the activity of the individual to the apexes of aesthetic perfection. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject людина ua
dc.subject мистецтво ua
dc.subject краса ua
dc.subject естетичне ua
dc.subject виховання ua
dc.subject человек ua
dc.subject искусство ua
dc.subject красота ua
dc.subject эстетическое ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject man ua
dc.subject art ua
dc.subject beauty ua
dc.subject aesthetic ua
dc.subject education ua
dc.subject.classification 171. 7.001 ua
dc.title Формування естетичних смаків та оцінок ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу