У статті здійснено аналіз підходів до трактування поняття “педагогічна майстерність”. Обґрунтовано, що великого значення для розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів набувають вдосконалення змісту й методика викладання циклу педагогічних дисциплін. Описано досвід використання викладачами кафедри педагогіки та менеджменту освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка сучасних
технологій навчання під час викладання дисциплін “Педагогіка”, “Основи педагогічної майстерності”, “Вступ до спеціальності”, “Методика виховної роботи”, “Етнопедагогіка”, “Нові педагогічні технології”. Зокрема, розглянуто специфіку впровадження технології педагогічних майстерень, технології проектної діяльності, технології дослідницької діяльності, технології тьюторського супроводу, технології соціально-контекстної освіти, які сприяють розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів.
The article analyzes approaches to the interpretation concept of “pedagogical masterness”. It is substantiated that improving the content and teaching methods of the pedagogical disciplines is of great importance for the development of the intending teachers pedagogical masterness. The experience of using modern technology of teaching during the teaching such disciplines as “Pedagogy”, “Fundamentals of pedagogical skills”, “Introduction to a specialty”, “Methodology of educational works”, “Ethnopedagogics”, “New pedagogical technologies” are described by the teachers of the Department of Pedagogy and Management of Education at Olexander Dovzhenko Hlukhiv National Pedagogical University. In particular, the peculiarities of the pedagogical colloquiums introduction, technologies of project and research activities, technologies of tutor supporting, technologies of social and contextual education that promote the development of intending teachers pedagogical masterness are considered.