Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Самоосвітня діяльність у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бухнієва, О. А.
dc.contributor.author Банкул, Л. Д.
dc.date.accessioned 2020-03-11T13:27:46Z
dc.date.available 2020-03-11T13:27:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бухнієва, О. А. Самоосвітня діяльність у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики / О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 69. – С. 28-30. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27534
dc.description.abstract Висвітлено сутність самоосвітньої діяльності, її значення в процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики, у професійній діяльності музиканта-педагога. Визначено, що вагоме місце в інструментальній підготовці студентів мистецької галузі належить інструментально-виконавській самопідготовці, яка сприяє залучен- ню майбутніх учителів музики до виконавських традицій, норм музичної культури, художньо-естетичних цінностей. Окреслено питання про вимоги сучасного суспільства, яке потребує фахівців не з «механічно» набутими знаннями, а з духовно-особистісним, творчим і культурним досвідом, накопичення якого зумовлює соціалізацію майбутнього фахівця. Проте у статті зазначено, що інструментально-виконавська діяльність має значні резерви для виявлення індивідуальності студентів, розвитку їх самостійності та творчого потенціалу, що професійна діяльність учителя в умовах мінливого середовища стає все більш інноваційною, що дає змогу педагогу сформувати особистісну траєкторію професійного розвитку. Демократичні зрушення у галузі мистецької освіти потребують переосмислення та усвідомлення в суспільстві ролі самоосвітньої діяльності учителя музики як основного джерела творчості, важливого фактора у формуванні індивідуального стилю педагогічної діяльності, професійно-особистісного розвитку фахівця. Встановлено зв’язок між самоосвітньою музично-виконавською діяльністю в інструментальній підготовці майбутніх учителів музики та визначення рівня її впливу на розвиток професійного становлення майбутніх фахівців. Доведено, що успішність музичного виконавства значною мірою залежить від багатьох чинників, серед яких важливим є самоосвітня діяльність в процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики. ua
dc.description.abstract The article highlights the essence of self-education activity, its importance in the process of instrumental training of future music teachers, and the professional activities of musician-teacher. Instrumental self-training is an important place in the instrumental training of students in the arts sector. It helps to attract future music teachers to the performing traditions, norms of musical culture, artistic and aesthetic values. Modern society requires specialists not from the «mechanically» acquired knowledge, but with the spiritual-personal, creative and cultural experience. The accumulation of this experience predetermines the socialization of the future specialist. At the same time, instrumental and performing activities have significant reserves for identifying students’ individuality, developing their autonomy and creativity. The success of musical performance depends on many factors, among which self-education is important in the process of instrumental training for future music teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject самопідготовка ua
dc.subject інструментально-виконавська діяльність ua
dc.subject інструментальна підготовка ua
dc.subject виконавство ua
dc.subject майбутні учителі музики ua
dc.subject self-education ua
dc.subject instrumental-performing activity ua
dc.subject instrumental training ua
dc.subject future music teachers ua
dc.subject.classification 378.041:78.071.2 ua
dc.title Самоосвітня діяльність у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики ua
dc.title.alternative Self-education in the instrumental preparation of future music teachers ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics