Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Предметне поле інституційної освіти: смисл і перспективи розвитку в Україні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мордоус, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-04T13:15:07Z
dc.date.available 2020-03-04T13:15:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мордоус, І. О. Предметне поле інституційної освіти : смисл і перспективи розвитку в Україні / І. О. Мордоус // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 18 (11-12). – С. 25-38. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27415
dc.description.abstract Розвиток сучасної цивілізації засвідчує визначальну роль в її прогресивному поступі інституцій. Вони визначили відмінність західної цивілізації від іншого світу. Підтвердженням інституційних переваг Заходу стала проведена ним рання індустріалізація. Ґенеза та формування інституціоналізму за своєю ідейною та концептуально- методологічною спрямованістю відбувається як процес, альтернативний неокласиці в контексті світової гетеродоксії, яка швидко розповсюджувалася в суспільній науці. Виокремлення інституційної освіти в якості окремого напрямку соціокультурної діяльності обумовлено фактором диференціації інституційної теорії в цілому. Особливістю інституційної освіти є її орієнтація на індивіда і перетворення його на особистість. Зміст інституційної освіти розкривається через аналіз інституту, в який входить сукупність усталених звичаїв, традицій, способів мислення, поведінкових стереотипів індивідів та соціальних груп. Динаміка соціально-політичних, економічних перетворень в Україні вимагає перегляду основ вітчизняної освіти і визначити перспективи її розвитку в ХХІ столітті в контексті інституціоналізму. ua
dc.description.abstract The development of modern civilization attests to its decisive role in the progressive development of institutions. They identified the difference between Western civilization and the rest of the world. Confirmation of the institutional advantages of the West was its early industrialization. The genesis and formation of institutionalism in its ideological and conceptual-methodological orientation occurs as a process alternative to neoclassic in the context of world heterodoxia, which quickly spread in social science. Highlighting institutional education as a separate area of sociocultural activity is determined by the factor of differentiation of institutional theory as a whole. A feature of institutional education is its orientation toward the individual and his/her transformation into a personality. The content of institutional education is revealed through the analysis of the institution, which includes a set of established customs, traditions, ways of thinking, behavioral stereotypes of individuals and social groups. The dynamics of socio-political, economic transformations in Ukraine requires a review of the foundations of national education and determination of the prospects for its development in the 21st century in the context of institutionalism. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher "Видавництво "Гілея" ua
dc.subject інституційна освіта ua
dc.subject культура ua
dc.subject суспільство ua
dc.subject менталітет ua
dc.subject навчання ua
dc.subject система ua
dc.subject цінності ua
dc.subject institutional education ua
dc.subject culture ua
dc.subject society ua
dc.subject mentality ua
dc.subject learning ua
dc.subject system ua
dc.subject values ua
dc.subject.classification 378.01:37.015 (477) ua
dc.title Предметне поле інституційної освіти: смисл і перспективи розвитку в Україні ua
dc.title.alternative The subject field of institutional education: the sense and prospects of development in Ukraine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу