ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Лазарєв, М.О. | |
dc.date.accessioned | 2013-05-08T12:18:07Z | |
dc.date.available | 2013-05-08T12:18:07Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Лазарєв М.О. Евристично-модульне навчання як інтеграційна особистісно зорієнтована технологія формування творчої особистості / М.О. Лазарєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 123-129 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2734 | |
dc.description.abstract | У статті розкриваються сутнісні особливості гуманістичної освітньої парадигми та один з варіантів її оптимального технологічного забезпечення. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article describes the essential features of humanistic educational paradigm and a variant of its optimal technological support. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | евристично-модульне навчання | ru_RU |
dc.subject | гуманістична освітня парадигма | ru_RU |
dc.subject | формування творчої особистості | ru_RU |
dc.subject | heuristically-modular training | ru_RU |
dc.subject | humanistic educational paradigm | ru_RU |
dc.subject | forming a creative personality | ru_RU |
dc.title | Евристично-модульне навчання як інтеграційна особистісно зорієнтована технологія формування творчої особистості | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |