ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузнецов, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2011-12-28T00:20:20Z | |
dc.date.available | 2011-12-28T00:20:20Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Кузнецов І. В. Наочні задачі і доведення в проесі навчання алгебрі і началам аналізу в школі / І. В. Кузнецов // Науковий часопис Націнального педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5, Педігогічні науки: реалії та перспективи : наукове видання / М-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова , 2011. - Вип. 27. - С.126-132. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/272 | |
dc.description | Kuznetsov I. V. Evident problems and proofs during training to algebra and bases of the calculus. | ru_RU |
dc.description.abstract | Висвітлено можливості реалізації принципу наочності при операційно-дійовий компоненті навчального процесу. Проводиться аналіз того як можна використати цей принцип при навчанні методам розв’язання задач з математичного аналізу, при навчанні математичним доведенням. | ru_RU |
dc.description.abstract | Отражены возможности реализации принципа наглядности при операционно-действенной компоненте учебного процесса. Проводится анализ того, как можно использовать этот принцип при обучении решению задач математического анализа, при обучении математическим доказательствам. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | принцип наочності | ru_RU |
dc.subject | алгебра, | ru_RU |
dc.subject | математичний аналіз | ru_RU |
dc.subject | розв’язання задач | ru_RU |
dc.subject | репрезентативний метод | ru_RU |
dc.subject | принцип наглядности | ru_RU |
dc.subject | алгебра | ru_RU |
dc.subject | математический анализ | ru_RU |
dc.subject | решение задач | ru_RU |
dc.subject | репрезентативный метод | ru_RU |
dc.title | Наочні задачі і доведення в проесі навчання алгебрі і началам аналізу в школі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |