ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кириченко, Петро Васильович | |
dc.date.accessioned | 2020-02-14T12:53:54Z | |
dc.date.available | 2020-02-14T12:53:54Z | |
dc.date.issued | 1998 | |
dc.identifier.citation | Кириченко, Петро Васильович. Проблема становлення особистості та шляхи її художньої реалізації у шкільній повісті 60-80-х років ХХ століття : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 - Українська література / Кириченко Петро Васильович ; [наук. керівник Хропко Петро Панасович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27294 | |
dc.description.abstract | У дисертації вперше з сучасних позицій на матеріалі шкільної прози 60-80-х років (твори О.Гончара, Гр.Тютюнника, В.Близнеця та ін.) показано, як вирішувалась у той час дитячою літературою “людинознавча” проблематика. У порівнянні з творами на виховну тему попередніх десятиліть (О.Копиленка, О.Донченка тощо) у шкільній повісті спостерігалося моделювання більш правдивого образу юної особистості, наближення художнього характеру до його життєвого прототипа за рахунок майстерного використання характеризуючих функцій середовища, подолання позамистецьких впливів. | ua |
dc.description.abstract | В диссертации впервые с современных позиций на материале школьной прозы 60-80-х годов (произведения О.Гончара, Гр.Тютюнника, В.Близнеца и др.) показано, как в то время в детской литературе решалась “человековсдческая” проблематика. По сравнению с произведениями на воспитательную тему предыдущих десятилетий (А.Копиленко, О.Донченко и ряда др.) в школьной повести наблюдается моделирование более правдивого образа юной личности, приближение художественного характера к его жизненному прототипу, что достигается мастерским использованием литературного материала, обогащением его форм, усилением характеризующих функций жизненной среды, преодолением внелитературного влияния. | ua |
dc.description.abstract | For the first time the ways of realization of human being problems in the children literature of those days were shown from the contemporary position based on the school story of the 60-80 ies (by O.Honchar, G.Tyutyunnyk, V.Blyznets, ets.). Compared to the pedagogical theme works of the previous decades (O.Kopylenko, O.Donchenco, ets.) the school story reflects the modeling of more trushul image of a young person, the closer approach of the artistic character to its real prototype, by means of skillful use of literary material, its diversifying, intensifying of the characttrizing functions of environment, overcoming of out-of-arts impacts. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво «Генеза» | ua |
dc.subject | шкільна повість | ua |
dc.subject | концепція особистості | ua |
dc.subject | художній характер | ua |
dc.subject | конфлікт | ua |
dc.subject | жанрова специфіка | ua |
dc.subject | структура композиції | ua |
dc.subject | психологічна домінанта | ua |
dc.subject | школьная повесть | ua |
dc.subject | концепция личности | ua |
dc.subject | художественный характер | ua |
dc.subject | конфликт | ua |
dc.subject | жанровая специфика | ua |
dc.subject | структура композиции | ua |
dc.subject | психологическая доминанта | ua |
dc.subject | school story | ua |
dc.subject | the concept of the personality | ua |
dc.subject | artistic character | ua |
dc.subject | conflict | ua |
dc.subject | genre nature | ua |
dc.subject | structure of the composition | ua |
dc.subject | psychological predominance | ua |
dc.subject.classification | 883.3 | ua |
dc.title | Проблема становлення особистості та шляхи її художньої реалізації у шкільній повісті 60-80-х років ХХ століття | ua |
dc.type | Other | ua |