Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема становлення особистості та шляхи її художньої реалізації у шкільній повісті 60-80-х років ХХ століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко, Петро Васильович
dc.date.accessioned 2020-02-14T12:53:54Z
dc.date.available 2020-02-14T12:53:54Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Кириченко, Петро Васильович. Проблема становлення особистості та шляхи її художньої реалізації у шкільній повісті 60-80-х років ХХ століття : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 - Українська література / Кириченко Петро Васильович ; [наук. керівник Хропко Петро Панасович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 16 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27294
dc.description.abstract У дисертації вперше з сучасних позицій на матеріалі шкільної прози 60-80-х років (твори О.Гончара, Гр.Тютюнника, В.Близнеця та ін.) показано, як вирішувалась у той час дитячою літературою “людинознавча” проблематика. У порівнянні з творами на виховну тему попередніх десятиліть (О.Копиленка, О.Донченка тощо) у шкільній повісті спостерігалося моделювання більш правдивого образу юної особистості, наближення художнього характеру до його життєвого прототипа за рахунок майстерного використання характеризуючих функцій середовища, подолання позамистецьких впливів. ua
dc.description.abstract В диссертации впервые с современных позиций на материале школьной прозы 60-80-х годов (произведения О.Гончара, Гр.Тютюнника, В.Близнеца и др.) показано, как в то время в детской литературе решалась “человековсдческая” проблематика. По сравнению с произведениями на воспитательную тему предыдущих десятилетий (А.Копиленко, О.Донченко и ряда др.) в школьной повести наблюдается моделирование более правдивого образа юной личности, приближение художественного характера к его жизненному прототипу, что достигается мастерским использованием литературного материала, обогащением его форм, усилением характеризующих функций жизненной среды, преодолением внелитературного влияния. ua
dc.description.abstract For the first time the ways of realization of human being problems in the children literature of those days were shown from the contemporary position based on the school story of the 60-80 ies (by O.Honchar, G.Tyutyunnyk, V.Blyznets, ets.). Compared to the pedagogical theme works of the previous decades (O.Kopylenko, O.Donchenco, ets.) the school story reflects the modeling of more trushul image of a young person, the closer approach of the artistic character to its real prototype, by means of skillful use of literary material, its diversifying, intensifying of the characttrizing functions of environment, overcoming of out-of-arts impacts. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво «Генеза» ua
dc.subject шкільна повість ua
dc.subject концепція особистості ua
dc.subject художній характер ua
dc.subject конфлікт ua
dc.subject жанрова специфіка ua
dc.subject структура композиції ua
dc.subject психологічна домінанта ua
dc.subject школьная повесть ua
dc.subject концепция личности ua
dc.subject художественный характер ua
dc.subject конфликт ua
dc.subject жанровая специфика ua
dc.subject структура композиции ua
dc.subject психологическая доминанта ua
dc.subject school story ua
dc.subject the concept of the personality ua
dc.subject artistic character ua
dc.subject conflict ua
dc.subject genre nature ua
dc.subject structure of the composition ua
dc.subject psychological predominance ua
dc.subject.classification 883.3 ua
dc.title Проблема становлення особистості та шляхи її художньої реалізації у шкільній повісті 60-80-х років ХХ століття ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу