Дисертацію присвячено питанням формування здорового способу життя
студентської молоді в процесі фізичного виховання. В дисертації на основі
уточнення поняття "здоровий спосіб життя студентів педагогічного вузу", виявлено критерії та рівні сформованості здорового способу життя студентів, а також умови підвищення ефективності його формування у процесі фізичного виховання майбутнього вчителя. Розроблена система методів, заходів та прийомів
формування здорового способу життя та методичні рекомендації викладачам та
студентам педвузу.
Диссертация посвящена вопросам формирования здорового образа жизни
студенческой молодежи в процессе физического воспитания. В диссертации на
основе уточнения понятия "здоровый образ жизни студентов педагогического
вуза", определены критерии и уровни сформированное™ здорового образа
жизни студентов, а также условия повышения эффективности его формирова
ния в процессе физического воспитания будущего учителя, разработана систе
ма методов, мероприятий и приемов формирования здорового образа жизни и
методические роком ідации преподавателям и студентам педвуза.
The dissertation deals with the issues of forming healthy way of life with
students in the process of physical training. Based on a more precise definition o f the
idea "teachers’ training institute students’ healthy way of life", criteria and degrees
of students’ healthy way of life formation as well conditions of enhancing efficiency
of its formation in the process o f physical education o f a would-be teacher are
defined in the dissertation.
There has been worked out a system of methods measures and ways of forming
healthy way of life as well as guidance on methods for instructions and students of a
teachers’ training institute.