Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості використання таргетингу в політичній сфері

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Остапенко, М. А.
dc.date.accessioned 2020-02-13T12:18:37Z
dc.date.available 2020-02-13T12:18:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Остапенко, М. А. Особливості використання таргетингу в політичній сфері / М. А. Остапенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 22 : Політичні науки та методика викладання соціально-політичних дисциплін : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 26. – С. 75-80. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27271
dc.description.abstract В умовах стрімкого розвитку технологій потребують наукового осмислення ті з них, що використовуються в політичній сфері. Вони впливають на потреби, бажання, емоції, політичну поведінку людей, а також здатні не лише змінити чи коригувати психологію людини, а й сформувати бажання, мотивацію та дії. Крім цього, вони впливають на якість соціальних, політичних, економічних цінностей, традицій, норм, що визначають особливості культури та відносин в суспільстві, зокрема і на політичні. У статті приділено увагу таргетингу та особливостям його використання в політичній сфері. Розглянуто види таргетингу. Визначено, що перспективними для подальших досліджень є вивчення переваг та недоліків використання таргетингу у політичних кампаніях. ua
dc.description.abstract In the conditions of active development of technologies, the technologies used in the political sphere require scientific understanding. They affect the needs, desires, emotions, people's behavior, and are also able to not only change or adjust the psychology of a person, but also form a desire, motivation and action. In addition, they affect the quality of social, political, economic values, traditions, norms that determine the characteristics of culture and relations in society, including political ones. The article focuses on targeting technology and its use in the political sphere. Targeting types are considered. It was determined that prospective for further research is the study of the advantages and disadvantages of using targeting technology in political campaigns. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject таргетинг ua
dc.subject технології ua
dc.subject політичні технології ua
dc.subject політична реклама ua
dc.subject Інтернет-реклама ua
dc.subject цільова група ua
dc.subject targeting ua
dc.subject technology ua
dc.subject political technology ua
dc.subject political advertising ua
dc.subject online advertising ua
dc.subject target group ua
dc.subject.classification 321.5/.8 ua
dc.title Особливості використання таргетингу в політичній сфері ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics