ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Клименко, Жанна Валентинівна | |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T13:53:17Z | |
dc.date.available | 2020-02-03T13:53:17Z | |
dc.date.issued | 2019-03 | |
dc.identifier.citation | Клименко, Ж. Дива візуалізації, або як зробити знання видимими, а уроки літератури - незабутніми / Ж. Клименко // Всесвітня література в школах України. - 2019. - №3. - С. 2-11. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27116 | |
dc.description.abstract | Що таке візуалізація і візуалізаційна освіта? Які бувають типи візуалізації? Які функції вона виконує? Як школярів навчити візуалізувати свої знання і дешифрувати різноманітні зразки навчальної візуалізації? Які прийоми роботи і види діяльності сприяють розвитку візуального мислення учнів покоління Z? За яких умов візуалізація стане помічником школяра в роботі над художнім твором, у розвитку пам’яті, уяви і фантазії, а головне – у вираженні власного «Я»? Саме цим питанням присвячено статтю доктора педагогічних наук, професора кафедри методики викладання світової літератури НПУ ім. М.П. Драгоманова Клименко Ж.В. «Дива візуалізації, або Як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми», яка побачила світ у березневому числі часопису «Всесвітня література в школах України» (2019 р.). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво "Педагогічна преса" | ua |
dc.subject | візуалізація | ua |
dc.subject | візуальна освіта | ua |
dc.subject | зарубіжна література | ua |
dc.subject | уроки літератури | ua |
dc.subject | інфографіка | ua |
dc.subject | засоби і прийоми візуалізації | ua |
dc.subject | літературна фотореконструкція | ua |
dc.subject | хмари слів | ua |
dc.subject.classification | 373.5.016:821 | ua |
dc.title | Дива візуалізаці, або як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми | ua |
dc.type | Article | ua |