Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дива візуалізаці, або як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Клименко, Жанна Валентинівна
dc.date.accessioned 2020-02-03T13:53:17Z
dc.date.available 2020-02-03T13:53:17Z
dc.date.issued 2019-03
dc.identifier.citation Клименко, Ж. Дива візуалізації, або як зробити знання видимими, а уроки літератури - незабутніми / Ж. Клименко // Всесвітня література в школах України. - 2019. - №3. - С. 2-11. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27116
dc.description.abstract Що таке візуалізація і візуалізаційна освіта? Які бувають типи візуалізації? Які функції вона виконує? Як школярів навчити візуалізувати свої знання і дешифрувати різноманітні зразки навчальної візуалізації? Які прийоми роботи і види діяльності сприяють розвитку візуального мислення учнів покоління Z? За яких умов візуалізація стане помічником школяра в роботі над художнім твором, у розвитку пам’яті, уяви і фантазії, а головне – у вираженні власного «Я»? Саме цим питанням присвячено статтю доктора педагогічних наук, професора кафедри методики викладання світової літератури НПУ ім. М.П. Драгоманова Клименко Ж.В. «Дива візуалізації, або Як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми», яка побачила світ у березневому числі часопису «Всесвітня література в школах України» (2019 р.). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Педагогічна преса" ua
dc.subject візуалізація ua
dc.subject візуальна освіта ua
dc.subject зарубіжна література ua
dc.subject уроки літератури ua
dc.subject інфографіка ua
dc.subject засоби і прийоми візуалізації ua
dc.subject літературна фотореконструкція ua
dc.subject хмари слів ua
dc.subject.classification 373.5.016:821 ua
dc.title Дива візуалізаці, або як зробити знання видимими, а уроки літератури незабутніми ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics