Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Генезис та сутнісний зміст концепту “емоційний інтелект”

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ракітянська, Л. М.
dc.date.accessioned 2020-01-30T08:48:08Z
dc.date.available 2020-01-30T08:48:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ракітянська, Л. М. Генезис та сутнісний зміст концепту “емоційний інтелект” / Л. М. Ракітянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 170-174. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27073
dc.description.abstract У статті розкривається сутнісний зміст концепту “емоційний інтелект”, який визначений концепцією “Нова українська школа” як ключова компетентність освіти; проаналізовано сучасні наукові погляди щодо його розуміння та інтерпретації. Історичний підхід у дослідженні дозволив у хронологічній послідовності простежити та проаналізувати еволюцію поглядів видатних мислителів різних історичних епох на проблему співвідношення раціонального та чуттєвого як людських здібностей у пізнаваності світу, надання їм паритетних чи пріоритетних ознак, що визнається сьогодні як історичне коріння досліджуваного концепту. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается сущность концепта “эмоциональный интеллект”, который среди других выделен концепцией “Новая украинская школа” как ключевая компетентность образования; проанализированы современные научные подходы к его пониманию и интерпретации. Исторический поход в исследовании позволил в хронологической последовательности проследить и проанализировать эволюцию взглядов выдающихся мыслителей разных исторических эпох на проблему соотношения рационального и чувственного как человеческих способностей к познанию мира, его паритетного или приоритетного характера, что рассматривается сегодня историческими корнями исследуемого концепта. ua
dc.description.abstract The article shows the essence of meaning of the concept “emotional intelligence”, which along with others, is defined by the concept “New Ukrainian School” as a key competence of education throughout life; modern scientific views concerning its understanding and interpretation were analyzed. History approach in the study of the formation and development of the concept of “emotional intelligence” allowed to show in chronological order and analyze the evolution of the views of eminent thinkers of different historical epochs concerning the problem of the balance between the rational and the sensual as human abilities in the perception of the world, providing them with parity or priority characteristics, which is recognized as the historical roots of the investigated concept. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоції ua
dc.subject інтелект ua
dc.subject історична епоха ua
dc.subject концепт ua
dc.subject пізнавальні здібності ua
dc.subject раціональне ua
dc.subject чуттєве ua
dc.subject интеллект ua
dc.subject историческая эпоха ua
dc.subject познавательные способности ua
dc.subject рациональное ua
dc.subject чувственное ua
dc.subject эмоции ua
dc.subject emotions ua
dc.subject intellect ua
dc.subject historical epoch ua
dc.subject concept ua
dc.subject cognitive abilities ua
dc.subject rational ua
dc.subject sensual ua
dc.subject.classification 159.942:159.955 ua
dc.title Генезис та сутнісний зміст концепту “емоційний інтелект” ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics