Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного віку у світлі сучасних освітніх реформ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Передерій, О. Л.
dc.date.accessioned 2020-01-29T08:25:35Z
dc.date.available 2020-01-29T08:25:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Передерій, О. Л. Засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного віку у світлі сучасних освітніх реформ / О. Л. Передерій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 162-165. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27069
dc.description.abstract Із погляду сучасної педагогіки вагоме значення у розвитку особистості має її творчий потенціал, що має неабияке значення як для культурного прогресу усього людства, так і кожного індивіда. У статті розглянуто традиційні та сучасні засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного віку. На основі аналізу наукових джерел висвітлено понятійний апарат терміна “творчі здібност” і, проаналізовано погляди науковців щодо засобів формування творчих здібностей дітей дошкільного віку та стадій прояву творчої активності дітей. Доведено, що найпоширенішими та найдієвішимими засобами розвитку творчих здібностей є ігри, мистецтво, музика, художня література. Особлива увага приділена таким сучасним методам розвитку творчих здібностей дошкільників, як ЛЕГО-метод та пісочна анімація. ua
dc.description.abstract С точки зрения современной педагогики важное значение в развитии личности имеет ее творческий потенциал, который необходим как для культурного прогресса всего человечества, так и для каждого индивида. В статье рассмотрены традиционные и современные средства формирования творческих способностей детей дошкольного возраста. На основе анализа научных источников освещены понятийный аппарат термина “творческие способности”, проанализированы взгляды ученых относительно средств формирования творческих способностей детей дошкольного возраста и стадий проявления творческой активности детей. Доказано, что наиболее распространенными и наиболее действенными средствами развития творческих способностей есть игры, искусство, музыка, художественная литература. Особое внимание уделено таким современным методам развития творческих способностей дошкольников как ЛЕГО-метод и песочная анимация. ua
dc.description.abstract From the point of view of modern pedagogy, creative potential is important for the development of the personality, which is necessary both for the cultural progress of all mankind and for each individual. The article considers the traditional and modern means of developing the creative abilities of preschool children. Based on the analysis of scientific sources, the conceptual apparatus of the term “creative abilities” is highlighted; the views of scientists on the creative abilities developing and their stages are analyzed. It is proved that the most common and most effective means of creative abilities developing are games, art, music, and literature. Particular attention is paid to such modern methods of developing creative abilities of preschoolers as the LEGO-method and sand animation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчі здібності ua
dc.subject засоби ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject освітні реформи ua
dc.subject гра ua
dc.subject ЛЕГО-метод ua
dc.subject пісочна анімація ua
dc.subject творческие способности ua
dc.subject средства ua
dc.subject дети дошкольного возраста ua
dc.subject образовательные реформы ua
dc.subject игра ua
dc.subject ЛЕГО-метод ua
dc.subject песочная анимация ua
dc.subject creative abilities ua
dc.subject means ua
dc.subject preschool children ua
dc.subject educational reforms ua
dc.subject games ua
dc.subject LEGO-method ua
dc.subject sand animation ua
dc.subject.classification 372 ua
dc.title Засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного віку у світлі сучасних освітніх реформ ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу