Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Функції тьютора як педагога в системі професійної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Денисенко, Н. Г.
dc.contributor.author Тарадюк, Д. О
dc.date.accessioned 2020-01-27T13:37:53Z
dc.date.available 2020-01-27T13:37:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Денисенко, Н. Г. Функції тьютора як педагога в системі професійної освіти / Н. Г. Денисенко, Д. О. Тарадюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 55-59. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27038
dc.description.abstract У статті подане теоретичне обґрунтування наукової проблеми сучасного стану функціональності тьютора в системі професійної освіти. Визначено зміст понять “професійна освіта”, “тьютор”, “тьюторство”, “тьюторська система”. Основну увагу в роботі акцентовано на важливості впровадження функцій тьютора в освітній простір професійної освіти з метою удосконалення реалізації принципу індивідуалізації зі здобувачами освіти. Обґрунтовано ідею про те, що оволодіння майбутніми вихователями специфічними функціями тьютора забезпечить набуття навичок якісної професійної діяльності в системі професійної освіти. Авторами визначено власне бачення щодо переліку функцій тьютора в системі професійної освіти. Проаналізовано особливості виокремлення функцій тьютора в системі професійної освіти Франції та Великобританії. Автори доходять висновку про те, що сучасні пріоритети професійної підготовки майбутніх тьюторів передбачають впровадження принципу індивідуалізації у роботі зі студентами, а заклади освіти потребують формування нового покоління фахівців, здатних самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Оволодіння педагогами функціями тьютора забезпечить ефективне впровадження принципу індивідуалізації в умовах професійної освіти. ua
dc.description.abstract В статье представлено теоретическое обоснование научной проблемы современного состояния функциональности тьютора в системе профессионального образования. Определено содержание понятий “система образования”, “тьютор”, “тьюторство”, “тьюторская система”. Основное внимание в работе акцентировано на важности внедрения функций тьютора в образовательное пространство профессионального образования с целью усовершенствования реализации принципа индивидуализации с соискателями образования. Обоснована идея о том, что овладение будущими воспитателями специфическими функциями тьютора обеспечит приобретение навыков качественной профессиональной деятельности в системе профессионального образования. Авторами определено свое видение относительно перечня функций тьютора в системе профессионального образования. Проанализированы особенности выделения функций тьютора в системе профессионального образования Франции и Великобритании. Авторы приходят к выводу о том, что современные приоритеты профессиональной подготовки будущих тьюторов предусматривают внедрение принципа индивидуализации в работе со студентами, а учебные заведения требуют формирования нового поколения специалистов, способных самостоятельно мыслить, генерировать оригинальные идеи, принимать смелые, нестандартные решения. Овладение педагогами функциями тьютора обеспечит эффективное внедрение принципа индивидуализации в условиях профессионального образования. ua
dc.description.abstract The article gives a theoretical substantiation of the scientific problem of the modern state of the function of the tutor in the system of vocational education. The content of the concepts of “education system”, “tutor”, “tutory”, “tutor system” is determined. The main attention in the work is emphasized on the importance of introducing the functions of the tutor into the educational space of vocational education in order to improve the implementation of the principle of individualization with the applicants of education. The idea is that mastering the future tutors with the specific functions of the tutor will ensure the acquisition of skills of high-quality professional activity in the system of vocational education. The authors defined their own vision of the list of functions of the tutor in the system of vocational education. The peculiarities of the separation of the functions of the tutor in the system of vocational education of France and Great Britain are analyzed. The authors conclude that the current priorities of the professional training of future tutors include the introduction of the principle of individualization in working with students, and educational institutions need to form a new generation of specialists who can think independently, generate original ideas, make bold, non-standard decisions. Acquiring teachers the functions of the tutor will ensure the effective implementation of the principle of individualization in vocational education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тьютор ua
dc.subject педагог ua
dc.subject система освіти ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject функція ua
dc.subject супровід ua
dc.subject індивідуалізація ua
dc.subject освітня траєкторія ua
dc.subject система образования ua
dc.subject профессиональное образование ua
dc.subject функция ua
dc.subject сопровождение ua
dc.subject индивидуализация ua
dc.subject образовательная траектория ua
dc.subject tutor ua
dc.subject teacher ua
dc.subject education system ua
dc.subject vocational education ua
dc.subject function ua
dc.subject support ua
dc.subject individualization ua
dc.subject educational trajectory ua
dc.subject.classification 37.091.12(045)(477.82) ua
dc.title Функції тьютора як педагога в системі професійної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics