Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Носко, М. О.
dc.contributor.author Архипов, О. А.
dc.date.accessioned 2020-01-16T11:42:28Z
dc.date.available 2020-01-16T11:42:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Носко, М. О. Педагогічні умови впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес / М. О. Носко, О. А. Архипов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3К (110). - С. 402-406. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26877
dc.description.abstract Проблема збереження та цілеспрямованого формування здоров’я дітей та молоді в сучасних умовах розвитку українського суспільства має виключну значимість та актуальність, оскільки безпосередньо пов’язана із проблемою існування держави. У Всесвітній декларації з охорони здоров’я (травень 1998) наголошується на тому, що ступінь успішності державної суспільної політики може визначатися ступенем її впливу на здоров’я населення, адже достатній рівень здоров’я створює міцний фундамент стійкого економічного зростання. Згідно з резолюцією ООН №38/54 1997 року здоров’я населення вважається головним критерієм доцільності і ефективності всіх без винятку сфер господарської діяльності. Причому фахівці вважають, що близько 75% хвороб у дорослих є наслідком умов життя у дитячі та молоді роки. ua
dc.description.abstract Проблема безопасности и здравоохранения для детей и молодежи в развитии украинского общества имеет исключительную важность и актуальность, так как это напрямую связано с проблемой существования государства. Всемирная декларация здравоохранения (Май 1998 года) отметила, что степень успеха государственной политики может определяться степенью ее влияния на здоровье населения, потому что только здравоохранения создает прочную основу для устойчивого экономического роста. По данным ООН № 38/54 1997 год здоровье населения считается основным критерием целесообразности и эффективности всех без исключения сферах экономической деятельности. И эксперты считают, что около 75% заболеваний у взрослых является результатом условий жизни детей и молодых людей. ua
dc.description.abstract In the past decades the world science has included the problem of health in its wide interpretation in the circle of global problems, the resolution of which predetermines not only the quantitative and qualitative characteristics of the prospective development of mankind, but also the fact of its further existence as a biological species itself. Nation’s health is regarded as an indicator of the state’s civility reflecting the social and economic condition of the society. According to UNO resolution No. 38/54 of 1997 the population’s health is considered to be the main criterion of the expediency and efficiency of all the spheres of the economic activity without exception. Moreover, the experts believe that about 75% of adults’ diseases result from the living conditions they had in their childhood and youth. The problem of healthconservation and its purposeful formation in children andyouthhas an exclusive importance and topicalityin the modern conditions of the Ukrainian society development as it is directly connected with the problem of the state existence. In the World Health Declaration (May 1998) the stress is laid upon the fact that the level of state social policy efficiency can be determined by the level of its influence upon the health of the population as a sufficient level of health establishes a solid foundation of a sustainable economic growth. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’язбережувальні технології ua
dc.subject мотивація та навички здорового способу життя ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject здоров’я населення ua
dc.subject здоров’язбережувальна культура ua
dc.subject здоровьесохраняющие технологии ua
dc.subject мотивация здорового образа жизни ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject здравоохранение ua
dc.subject народонаселение ua
dc.subject здоровьесохраняющая культура ua
dc.subject health preserving technologies ua
dc.subject a healthy lifestyle (HLS) ua
dc.subject HLS skills ua
dc.subject HLS motivation ua
dc.subject physical education ua
dc.subject population’s health ua
dc.subject health conservation culture ua
dc.subject.classification 37.015.31:613 ua
dc.title Педагогічні умови впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу