Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Морфофункціональний стан студенток педагогічних спеціальностей у співвідношенні із фізичним навантаженням

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кротов, Г. В.
dc.contributor.author Чорній, І. В.
dc.date.accessioned 2020-01-14T11:27:05Z
dc.date.available 2020-01-14T11:27:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кротов, Г. В. Морфофункціональний стан студенток педагогічних спеціальностей у співвідношенні із фізичним навантаженням / Г. В. Кротов, І. В. Чорній // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3К (110). - С. 300-303. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26837
dc.description.abstract Педагогічний процес фізичного виховання студентської молоді передбачає пошук оптимального співвідношення між навантаженням і руховими можливостями тих, хто займається. Однак на практиці, при плануванні фізичних навантажень, практично не враховуються морфофункціональні особливості студентів. Досліджувався морфофункціональний стан студенток педагогічних спеціальностей у взаємодії із дозуванням фізичних навантажень. ua
dc.description.abstract Педагогический процесс физического воспитания студенческой молодежи предполагает поиск оптимального соотношения между нагрузками и двигательными возможностями занимающихся. Однако на практике, при планировании физических нагрузок, практически не учитываются морфофункциональные особенности студентов. Исследовалось морфофункциональное состояние студенток педагогических специальностей во взаимодействии с дозировкой физических нагрузок. ua
dc.description.abstract Human activity, means of physical culture and sport are important methods of disease prevention and the most important factors of improvement, health promotion. These methods ultimately improves the creative activity of human and his/her work capacity. The search for effective means and methods of physical education that could take into account the individual morphofunctional and personal features of those who are engaged, should determine the direction and content of professional-applied physical training. There is a very small amount of studies of determining the direction and content of motor activity that take into account the individual, morphofunctional and personality features of students engaged into pedagogical specialties and therefore this issue is relevant to the tasks of physical education. The pedagogical process of physical education for student youth involves finding the optimal correlation between the load and the mobility of those who involved. However, in practice, when planning physical activity, morphofunctional features of students are practically not considered. The morphofunctional state of students of pedagogical specialties in interaction with the dosage of physical activity was investigated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студентки ua
dc.subject морфофункціональний стан ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject фізичні навантаження ua
dc.subject морфофункциональное состояние ua
dc.subject физическая подготовленность ua
dc.subject физические нагрузки ua
dc.subject female students ua
dc.subject morhofunctional state ua
dc.subject physical training ua
dc.subject physical activity ua
dc.subject.classification 796.011.1:012-057.87 ua
dc.title Морфофункціональний стан студенток педагогічних спеціальностей у співвідношенні із фізичним навантаженням ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу