Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування психофізіологічних показників молодших школярів у процесі додаткових занять гімнастичними вправами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кротов, Г. В.
dc.contributor.author Кротова, О. Д.
dc.date.accessioned 2020-01-14T11:25:55Z
dc.date.available 2020-01-14T11:25:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кротов, Г. В. Формування психофізіологічних показників молодших школярів у процесі додаткових занять гімнастичними вправами / Г. В. Кротов, О. Д. Кротова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3К (110). - С. 296-300. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26836
dc.description.abstract Досліджувався вплив додаткових занять гімнастикою з молодшими школярами на формування психофізіологічних показників, які є вагомими чинниками успішності навчання в процесі фізичного виховання. Аналіз результатів проведеного дослідження дає можливість стверджувати, що додаткові заняття гімнастичними вправами позитивно впливають на прояв психофізіологічних показників у молодших школярів, які є основою для успішного оволодіння шкільною програмою з фізичного виховання. ua
dc.description.abstract Исследовалось влияние дополнительных занятий гимнастикой с младшими школьниками на формирование психофизиологических показателей. Анализ результатов проведенного исследования дает возможность утверждать, что дополнительные занятия гимнастическими упражнениями позитивно влияют на проявление психофизических показателей у младших школьников, которые являются основой для успешного овладения школьной программой по физическому воспитанию. ua
dc.description.abstract There are some changes in the child organism that are formed with the beginning of school education. These changes have pronounced forming and developing effect. The question arises about the influence on the child's body, which during this period is insufficiently formed yet and therefore it becomes especially sensitive to external influences and physical activity during additional exercises in sports sections and groups. Since the limited physical exercise has little effect on development, but excessive loading depresses it. However, when planning physical activity it is necessary to take into account the features of the morpho-functional, mental and physical development of the child's body systems. Gymnastics exercises are one of the most accessible and most common types of physical activity for people of all ages, sexes and especially for primary school children. There was studied the influence of additional gymnastics exercises with junior pupils on the formation of psycho-physiological indicators, which are important factors of the successful studing in physical education. An analysis of the results of the study makes it possible to consider additional gymnastic exercise as positive influence over expression of psycho-physiological indicators in junior pupils, which are the basis for successful mastery of the school curriculum for physical education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject гімнастичні вправи ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject психофізіологічні показники ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject гимнастические упражнения ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject психофизиологические показатели ua
dc.subject junior pupils ua
dc.subject gymnastics exercises ua
dc.subject physical education ua
dc.subject.classification 612.01-053.4:796.41 ua
dc.title Формування психофізіологічних показників молодших школярів у процесі додаткових занять гімнастичними вправами ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу